THE ANCIENT SECRET OF THE FLOWER OF LIFE, ~
Fra : Max Larsen

Dato : 06-02-03 15:17

Jeg er ved at have læst disse 2 bøger der er skrevet af Drunvalo
Melchizedek. Er der andre her på listen der har læst dem?

Kærligst

Max

Fra : Lene

Dato : 07-02-03 23:59

Næh, jeg har ikke læst dem, men det lyder interessant. Kan du fortælle lidt
om hvad de handler om?
Knus Lene

Fra : Max Larsen

Dato : 10-02-03 11:24

Næ jeg har lidt svært ved at gøre det kort.
Du kan se bøgerne på: http://www.drunvalo.net/folbook.html
Vi havde haft bøgerne stående i et års tid fordi vi syntes at de lød
spændende, de var bare ikke blevet læst. Så skulle vi på ferie i
Ægypten her i januar måned, og vi tog bøgerne med. Det overraskende
var at pyramiderne og mange andre ting i Ægypten også var beskrevet.
Om alantis og lemurion og om hvordan tingene hænger sammen med hvad
der står i biblen og meget andet.
Jeg syntes at det er spændende.
Grunden til at jeg satte det ud på dette forum er at vi har fået
kontakt med en i Jylland der har en stribe videoer om emnet, som hun
måske vil kommer her til Sjælland for at vise. Så det kunne jo være
der var andre der var med på en kigger.

Kærlige knus

Max

Fra : Lene

Dato : 18-02-03 10:25

Hej igen!
Det lyder bare vildt spændende, det du der beskriver.
Altså, jeg er flyttet til Jylland, og jeg tænkte på om du kunne fortælle mig
hvem hun er, den dame der har nogle videoer omkring emnet? Vi er nogle
stykker, som ville være meget interesserede i at få indsigt i denne visdom.

Fra : Jens Bruun

Dato : 02-03-03 17:16

> Vi er nogle stykker, som ville være meget interesserede i at
> få indsigt i denne visdom.

Hvorfra ved I på forhånd, at det drejer sig om visdom?

--
-Jens B.