Børn som modtager beskeder
Fra : Henrik

Dato : 04-02-03 18:23

Jeg læste på et tidsspunkt (jeg kan ikke huske hvor) en notits om børn som
modtager
beskeder som de så videreformidler til "os andre". -Det lød spændende, men
jeg har
ikke kunnet finde mere om emnet.

Er der nogen der kan hjælpe mig med at finde mere materiale om emnet?
-----------
Min hjemmeside: http://medlem.jubii.dk/holistiskcenter/
En side jeg skriver for engang imellem: http://www.alternativportalen.dk

Fra : Halina

Dato : 05-02-03 09:25

"Henrik" <henrikkorgaard@sol.dk> wrote in message news:<3e3ff72f$0$13244$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> [...]
> jeg har
> ikke kunnet finde mere om emnet.
>
> Er der nogen der kan hjælpe mig med at finde mere materiale om emnet?

Jeg har ikke selv beskæftiget mig videre med dette, men jeg ved hvor
du kan finde noget information:
Søg (på Google e.l.) under hhv. "psychic children" og "indigo
children". Blandt andet James Twyman har haft kontakt til dem/det, så
søg også under hans navn.

Kærlig hilsen

Halina
www.hjertemusik.dk

Fra : Henrik

Dato : 08-02-03 12:29

Halina <kom@hjertemusik.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:e275cd5f.0302050024.46bdc4ae@posting.google.com...
> [...]
> >

> Søg (på Google e.l.) under hhv. "psychic children" og "indigo
> children". Blandt andet James Twyman har haft kontakt til dem/det, så

Tak til Halina for et yderst brugbart svar. Jeg fandt mere end rigeligt til
de næste mange dages læsning.

Henrik

Fra : Halina

Dato : 11-02-03 17:00

Selv tak!

Kærlig hilsen

Halina
www.hjertemusik.dk

Fra : Jens Bruun

Dato : 05-02-03 18:25

> [...]

> børn som modtager
> beskeder som de så videreformidler til "os andre". -Det lød

Det kaldes "SMS" og er meget oppe i tiden - især blandt teenagebørn.

Prøv f.eks. http://www.tdc.dk

--
-Jens B.

Fra : Henrik

Dato : 06-02-03 14:11

Jens Bruun <bruun_jens@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:CNb0a.219$l76.88@news.get2net.dk...
> "Henrik" <henrikkorgaard@sol.dk> wrote in message

> Det kaldes "SMS" og er meget oppe i tiden - især blandt teenagebørn.

> [...]

Hmm... Det var så en plathed som gruppen godt kunne være foruden.

Henrik