Fader Brennan i skandale om pædofili
Fra : P.N.

Dato : 28-01-03 01:47

Skandalen om børnehjemslederen Rick Brennan der er blevet afsløret af den
engelske avis "The People" er kun en et led i en række skandaler, der har
rystet den katolske kirke. Sidste år måtte Paven gribe ind, da det kom frem
at den katolske kirke havde dækket over seksuelt misbrug, i et omfang der
kun kan betegnes som så chokerende at det truer kirkens fremtid. Da det
snart er et spørgsmål om hvorvidt den katolske kirke er en kirke. Eller en
institution for pedofile.
P.N.

http://www.bt.dk/Krimi.pl?c=left&aid=126599

Kendte danskere og det danske kongehus støtter Father Brennans thailandske
børnehjem. På Father Brennans kontor hænger et stort billede af dronning
Ingrid. Seks unge danske kvinder arbejder i øjeblikket for ham, og på få år
har generøse danskere støttet hans børnehjem med over 15 mio. kr.

Fra : Kevin Edelvang

Dato : 28-01-03 06:49

P.N. wrote:

> Skandalen om børnehjemslederen Rick Brennan der er blevet afsløret af
> den engelske avis "The People"

"Foreslået" er vist bedre end "afsløret". Skulle vi ikke lige besinde
os, så længe anklagerne kun bygger på snak? Alle, der har noget med
hjemmet at gøre benægter jo alt.

> Da det snart er et spørgsmål om hvorvidt den
> katolske kirke er en kirke. Eller en institution for pedofile.

Latterligt.

Mvh
Kevin Edelvang

Fra : Kevin Edelvang

Dato : 28-01-03 06:51

Kevin Edelvang wrote:
> [...]

Jeg beklager krydspostningen. Jeg var ikke opmærksom.

FUT: dk.livssyn - det hører i hvert fald ingen steder hjemme i
dk.videnskab.religion.

Mvh
Kevin Edelvang

Fra : P.N.

Dato : 28-01-03 18:34

"Kevin Edelvang" <barok@DETTE.skal.fjernes.mail.dk> wrote in message

> Jeg beklager krydspostningen. Jeg var ikke opmærksom.
>
> FUT: dk.livssyn - det hører i hvert fald ingen steder hjemme i
> [...]

Jo det mener jeg at det gør.

P.N.

Fra : P.N.

Dato : 28-01-03 18:31

> "Foreslået" er vist bedre end "afsløret". Skulle vi ikke lige besinde
> os, så længe anklagerne kun bygger på snak?

Mig bekendt er svinet taget på fersk gerning, intet mindre.

Alle, der har noget med
> hjemmet at gøre benægter jo alt.

Jamen det gør de jo altid, de har jo heller ikke set Rick Brennan udnytte de
små.

> Latterligt.

Er det latterligt ?. Det svar er en hån mod de tusinder af børn der hvert år
bliver seksuelt udnyttet af kristne præster. Og som er ødelagt for livet af
dine meningsfæller.
P.N.

Fra : Ezel

Dato : 28-01-03 20:39

"P.N." skrev d. 28-01-03 18:31 dette indlæg :

> "Kevin Edelvang" <barok@DETTE.skal.fjernes.mail.dk> wrote in message

Lad os håbe det hele bliver undersøgt ordentligt, så vi undgår
smertefulde overgreb, både på børn og på de som bliver beskyldt for
ugerningen.

http://www.kandu.dk/

Fra : N/A

Dato : 28-01-03 21:54

Fra : N/A

Dato : 28-01-03 21:54

Fra : N/A

Dato : 28-01-03 21:54

Fra : P.N.

Dato : 28-01-03 21:54

"Andreas Falck" <dewnull@nullspam.invalid> wrote in message

> Du drager slutninger uden at vide en skid. Jeg har ikke samme religion
> som Rick Brennan.

Brennan er kristen, er du ikke osse det ?.

> Sikke dog en omgang stinkende gylde du endnu engang hælder ud af
> kloakrøret. Jeg er bestemt ikke ligeglad med børnenes skæbne. Og selv
> om jeg er tvivlende over for disse beskyldninger, skal de naturligvis
> undersøges virkelig grundigt.

> Vel er det da ej. Selv om jeg ikke tror på beskyldningerne er min
> holdning *ALTID* i den slags sager, at det virkelig skal undersøges
> til bunds. Man skal nemlig ikke tagen nogen chancer når det er børn
> det drejer sig om.

Hvorfor har du så frikendt ham på forhånd.

> Konklussion:
> Du drager forhastede slutninger uden at vide en så meget som en
> fejende fis om hvilket grundlag du drager dine konklussioner ud fra.
>
> Du er ganske enkelt flabet, uvidend og dum.

Nej i modsætning til dig og Kevin Edelvang med flere, har jeg undersøgt
sagen. Og Brennan har i dag tilstået at han er medskyldig i sexmisbrug af af
børn.
P.N.

Fra : Andreas Falck

Dato : 28-01-03 22:27

P.N. <pip160@hotmail.com> skrev:

[... ]

> Brennan er kristen, er du ikke osse det ?.

Brennan er katolik, jeg er evangelisk kristen. Det er to forskellige
ting!

[ ... ]

> Hvorfor har du så frikendt ham på forhånd.

Nej jeg har har ikke frikandt ham på forhånd, - men *DU har* dømt ham
på forhånd!

Jeg erklærer ikke manden på forhånd manden skyldig, før der foreligger
uigendrivelige beviser derpå. Men selvfølgelig skal sagen undersøges
meget, meget grundig, det kan der da ikke herske tvivl om.

FUT mudderpølen

Se min hjemmeside om Bibel og kristendom:
http://hjem.get2net.dk/AFA1441/test/
** Nu også med debatforum **

Fra : Nis Denmark

Dato : 25-02-03 13:55

****Klip****
Da det
> snart er et spørgsmål om hvorvidt den katolske kirke er en kirke. Eller en
> institution for pedofile.
> P.N.
****Klip****

Jeg er meget meget enig i den konklusion.

Mvh Nis.

Fra : charlott sams

Dato : 26-02-03 22:18

Goddag kære gruppe
Tro mig den katolske kirke er ikke en klub for pædofili.
Det er en stor skam at nogle få syge mennesker opfatter den katolske
kirke -som deres fri sted. Det går nemlig ud over hele den katolske kirke.
Der findes desværre pædofili overalt i vores samfund....
Venlig hilsen Charlott