LP vs. heltalsprogrammering
Fra : Peter

Dato : 15-01-03 16:59

Jeg har en opgave for i økonomi jeg skal afleverer d. 10 feb.

Den ser sådan ud: http://www.erica.starthotel.dk/

Jeg er helt på bar bund og vil gerne hjælpes i gang. Er der en der kort kan
svare på spm 1 og evt. henvise til noget litteratur hvor jeg kan få en bedre
forståelse for emnet? Som landet ligger lige nu ved jeg ingenting :| Gerne
dansk litteratur.

Det er vist ikke en forudsætning for at svare på spm 1 at man har læst
opgaven.

Fra : M.G.

Dato : 31-01-03 22:59

hmm...ingen opgave når jeg trykker på linket.

Mvh.
Martin

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 01-02-03 12:02

M.G. wrote :

> hmm...ingen opgave når jeg trykker på linket.

jeg kan heller ikke se noget på siden, der lugter bare en smule af
en opgave.

Mht LP, så er det jo nok i retning af operationsanalyse du (Peter) skal
lede ... og vel også i tilfældet heltalsprogrammering.

Prøv at se denne grovkornede søgning på google

http://www.google.com/search?hl=en&lr=&ie=ISO-8859-1&q=linear+programming+vs.+integer+programming

--
Jesper Stocholm - http://stocholm.dk

Glad spampal-bruger, der pt har en succesrate på 97,4%
http://www.spampal.org.uk/