Et eller to firma
Fra : Ukendt

Dato : 15-01-03 00:05

Hejsa, - håber ikke dette spørgsmål er OT:

Jeg har en konsulentvirksomhed baseret på IT relaterede ydelser.

Mine kone har nu fået mulighed for en garanteret omsætning som konsulent
indenfor Hotel og restaurationsbranchen, der gør det meget attraktivt for
hende også at blive selvstændig.

Spørgsmålet er ganske enkelt:
Kan vi "dele" konsulentfirma eller er hun nødt til også at oprette sit eget
firma?

Naturligvis er det på mange måder lettere og billigere kun at revidere ét
firma, derfor vil vi helst dække begges konsulentydelser under samme, uanset
at vore virkeområder er så vidt forskellige som de er.

På forhånd tak

/Niels Chr. Sørensen

Fra : K. Thomsen

Dato : 15-01-03 07:24

Det kan du da sagtens køre i samme firma. Du skal blot tilrette dine
formålsbestemmelser lidt, så de i bred forstand dækker konsulentvirksomhed
eller hvad du vil kalde det.

Venlig hilsen
Knud