Fradrag på telefon og internet
Fra : Heidi Engelbrecht

Dato : 30-12-02 16:22

Hvis man har sit firma derhjemme, må man ikke fratrække abonnement og kun
samtaler over kr. 1.910,- excl. moms (2002). Gælder det også internet? Og
hvad hvis man har ADSL, der er jo kun abonnement?

Med venlig webhilsen

Heidi Engelbrecht
www.heidi.engelbrecht.net

Fra : ole

Dato : 02-01-03 21:59

"Heidi Engelbrecht" <heidi@NOSPAMengelbrecht.net> skrev i en meddelelse
> Hvis man har sit firma derhjemme, må man ikke fratrække abonnement og kun
> samtaler over kr. 1.910,- excl. moms (2002). Gælder det også internet? Og
> hvad hvis man har ADSL, der er jo kun abonnement?

du stiller dit spm alt for kludret, gør sådan:

1) Jeg har telefon og firma i eget hus
2) Jeg har internet og firma i eget hus
3) Hvormeget må jeg medtage i firmaet regnskab ?

spørg din revisor eller Told&Skat

Fra : Knud Berggreen

Dato : 12-01-03 11:39

On Thu, 2 Jan 2003 21:58:42 +0100, "ole" <holte@Xofir.dk>
wrote:

>"Heidi Engelbrecht" <heidi@NOSPAMengelbrecht.net> skrev i en meddelelse

>spørg din revisor eller Told&Skat

eller kig i nyhedsgruppen dk.erhverv hvor dette spørgsmål
ofte stilles.

/Knud