UCP - øg din bevidsthed nu!
Fra : Alexander

Dato : 08-12-02 14:39

Hej NG

Lær dig selv at kende. Forøg din bevidsthed nu! Skab det liv du gerne vil
have. Vær den du gerne vil være.

UCP er en simpel metode, som vil øge din bevidsthed. Den håndterer alt, som
du har behov for at håndtere. Den tager ca. en time at lære. Du skal ikke
lære andre mere avancerede metoder hen af vejen, da den er så
grundlæggende, at det ikke er nødvendigt.

Faktisk er den så simpel, at man først ikke kan tro, at den vil kunne
bevirke noget. Tag ikke fejl af den. Giv den en chance på 24 timer samlet
og du vil give mig ret. Altså lav 24 timers UCP før du fælder en dom.

UCP er gratis. En der udfører UCP kalder sig en UCPeon. Så vidt jeg ved er
der pt kun to UCPeons i Danmark. Er du den næste?

Min hjemmeside om UCP: http://www.geocities.com/ucpalx
Den er ikke helt færdig endnu, men jeg har oversat en artikel og
bevidsthedsfortegnelsen, som er alt, hvad du har brug for til at komme i
gang.
Klik på artikler og læs.

Den engelske hjemmesiden: http://net-prophet.net/ucp

Newsgroup: alt.ucp