Regnskabsvejledning om Leasing, U29
Fra : MarRas

Dato : 04-12-02 10:40

Til hovedopgave søges publikationer, og info om U29 "Regnskabsvejledning
om leasing"
Kan nogen svare på hvor ovenstående materiale og lign. kan erhverves?
-på forhånd tak...

http://www.kandu.dk/

Fra : René Jørgensen

Dato : 04-12-02 21:20

"MarRas" <MarRas.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> Til hovedopgave søges publikationer, og info om U29 "Regnskabsvejledning
> om leasing"
> Kan nogen svare på hvor ovenstående materiale og lign. kan erhverves?
> -på forhånd tak...

Du kan starte med at søge i publikationerne hos de store revisionsfirmaer.
Måske kan der også findes noget ved erhvervs- og selskabsstyrelsen.

Hilsen

René

Fra : Henrik Hansen

Dato : 06-12-02 20:32

> [...]
> om leasing"
> Kan nogen svare på hvor ovenstående materiale og lign. kan erhverves?

Du kan inddrage IAS 17 omhandlende det nævnte emne.

Fra : Erik G. Christensen

Dato : 07-12-02 02:02

MarRas wrote:

> http://www.kandu.dk/

Jeg vil nok først anbefale dig at bruge den direkte adgang til
newsgrupper, evt. det MS har medleveret.

Så har du langt flere grupper at se, og spørge i, og ikke
blot det beskedne udvalg, du får nu.

Men konkret vil en søgning på google groups give dig svaret.

Svjh er det ca 1 år siden, det sidst blev stillet, og besvaret.

--
Med venlig hilsen Erik G. Christensen
Rådgiver for flere danske svinebønder.