Solow
Fra : henrik hansen

Dato : 15-11-02 12:58

I forbindelse med, at jeg skal løse en opgave i nationaløkonomi, skal
jeg bruge materiale vedrørende Solow.

Er der nogle som ligger inde med noter, kompendier e.l. vedr.
ovenstående model??

Godt nok har jeg den engelske lærebog, men lige for at forstå modellen
vil jeg gerne have noget på dansk.

Med venlig hilsen
og på forhånd tak

Henrik

Fra : M.G.

Dato : 16-11-02 13:50

Hvis du bor i København eller omegn kan du evt. prøve på Handelshøjskolens
bibliotek på Solbjerg Plads. Der er jeg sikker på at du kan finde noget.

Mvh.

Martin

Fra : René Jørgensen

Dato : 25-11-02 21:31

"henrik hansen" <hansehen@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> I forbindelse med, at jeg skal løse en opgave i nationaløkonomi, skal
> jeg bruge materiale vedrørende Solow.
>
> Er der nogle som ligger inde med noter, kompendier e.l. vedr.
> ovenstående model??

Hvad med at søge på nettet ???

Eller er du også for doven til dette ?

Google giver 250 danske hits på søgningen. Inden for 10 minutter vil du
kunne finde noget brugbart

Hilsen

René