Concorde C5 Light
Fra : Faxe

Dato : 14-11-02 16:45

Hej Alle

Jeg ved ikke lige om det er den rigtige gruppe, men ellers må i lige futte
mig i den rigtige retning!!!

Er det muligt i Concorde C5 light at fortælle systemet hvor database-filerne
er placeret?

/Faxe

Fra : Brian Nielsen

Dato : 14-11-02 20:17

"Faxe" <jademutter@hotmail.com> wrote in message
> Jeg ved ikke lige om det er den rigtige gruppe, men ellers må i lige futte
> mig i den rigtige retning!!!

Det er det sikkert, men her er stort set kun venlige mennesker

> Er det muligt i Concorde C5 light at fortælle systemet hvor
database-filerne
> er placeret?

Søg efter en fil, der hedder C5data.dat og c5data.dmo.

Den første er datafilen til dit regnskab og den anden er demoregnskabet.

I øvrigt omdøber man normalt en kopi af sit eget regnskab til .dat, så det
er egne data, man leger med.

Hvis du skal lege med Concorde C5, så hedder biblen i øvrigt
"Concorde/Navision C5" og er skrevet af Anny Reitz. Hun er mere bogholder
end tekniker og hun skriver på et tilpas teknisk niveau, til at man får
noget ud af det.

Mvh
Briann

Fra : Faxe

Dato : 14-11-02 22:37

Hej Brian

Jeg ved godt hvad filerne hedder, men hvordan fortæller jeg programmet at de
filer den skal bruge eks. ligger på j:\Share\System\Regnskab\Concorde C5
light?

/Faxe

Fra : Brian Nielsen

Dato : 17-11-02 14:18

> [...]
de
> filer den skal bruge eks. ligger på j:\Share\System\Regnskab\Concorde C5

Tilføj:
"-Dj:\Share\System\Regnskab\Concorde C5 light"
uden gåseøjne (anførselstegn) i din opstartsparameter.
(Højreklik på genvejen og sæt det ind bag ved det andet i den hvide linie,
hvor c5w32.exe vises.

Se i hjælp under opstartsparametre for at finde yderligere hints.

Mvh
Briann

Fra : timit

Dato : 08-01-04 11:44

"Faxe" skrev d. 14-11-02 16:45 dette indlæg :
> [...]
futte
> mig i den rigtige retning!!!
>
> Er det muligt i Concorde C5 light at fortælle systemet hvor

Brug parameter : -f
Eks. -fc:\data\c5date.dat

http://www.kandu.dk/