Osho
Fra : jeno

Dato : 06-11-02 14:43

Har lige fået lagt et oplæg i Osho Zen-tarot kort som jeg syntes var
spændende, kan nogen hjælpe med yderligere information....

Jeno

http://www.kandu.dk/

Fra : Manasvi

Dato : 08-11-02 10:37

Ganske enig, Osho Zen Tarot kortene er usædvanligt spændende, bruger dem
selv jævnligt - og det forbløffer mig hver gang, hvor nøjagtige oplæggene
er.
Du kan læse mere om kortene på følgende link:

http://www.scorpiosite69.freeserve.co.uk/OhsoZenTarotDeck.htm

mvh Manasvi