Smukke madonnafigurer, hvor finder jeg dem~
Fra : Annakarina

Dato : 27-10-02 07:53

Jeg skal snart åbne en butik, og jeg vil gerne forhandle nogle smukke
madonnafigurer.
Er der nogle der kender nogle der producerer disse???
Jeg har ledt på internettet uden succes, så nu prøver jeg her......

Fra : Halina

Dato : 28-10-02 14:04

Hej AnnaKarina,

Det Ukendtes Boghandel forhandler nogle meget fine figurer. Også nogle
gode madonna-tegninger (som hhv. indrammede billeder og postkort)
Ukendtes telefon: 3313 3701. Du skal tale med Rita Johansson om det -
måske kan hun hjælpe?

Kærlig hilsen

Halina
www.hjertemusik.dk

Fra : Brian Bent

Dato : 28-10-02 19:14

"Halina" <kom@hjertemusik.dk> skrev i en meddelelse
> Hej AnnaKarina,
>
> Det Ukendtes Boghandel forhandler nogle meget fine figurer. Også nogle
> gode madonna-tegninger (som hhv. indrammede billeder og postkort)
> Ukendtes telefon: 3313 3701.

Jamen dog! Jeg troede de havde hemmeligt nummer!!

Hvor kender du deres nmmer fra??

Og ikke mindst: Hvem er de?

Bent

Fra : Annakarina

Dato : 29-10-02 07:30

Tak for svaret.
Min butik kommer på mange måder til at minde om Det Ukendtes
Boghandel, og derfor vil jeg meget gerne finde varer som ikke ligger
derinde.
Så hvis der er andre, som ved hvem der evt. importerer Madonnafigurer,
vil jeg gerne høre om det...
Venlig hilsen
AnnaKarina

Fra : Willy B. Stellander

Dato : 18-11-02 06:42

Hej.

Som fastboende dansker på Filippinerne kan jeg måske hjælpe dig. Det er et
katolsk land som bl.a. tilbeder Jomfru Maria/Madonna.

Send mig en mail: educare.ph@get2net.dk eller
educare.ph@dalcan.com

Venligst
Willy