Anbefaling af clairvoyant i Hillerød omegn~
Fra : Groggy

Dato : 26-10-02 01:52

Hej til jer alle.

Jeg skriver til jer, da jeg er begyndt at blive ret nysgerrig inden for
clairvoyancer og lignende. Derfor vil jeg gerne selv prøve sådan en sitting
(tror jeg nok det hedder). Men da man desværre har hørt så mange historier
om svindlere osv, vil jeg gerne bede om lidt hjælp.

Hvis I kan anbefale en god clairvoyant i nærheden af Hillerød vil jeg sætte
stor pris på det. Han/hun må helst ikke være voldsomt dyr, da jeg er en
fattig studerende der lever af min SU. Og den rækker desværre ikke langt.

Jeg håber I kan hjælpe.

Med venlig hilsen

Andreas Hansen (Groggy)

Fra : Mone

Dato : 26-10-02 08:03

"Groggy" skrev d. 26-10-02 01:52 dette indlæg :
> [...]
en
> fattig studerende der lever af min SU. Og den rækker desværre ikke

Hej Groggy.

Hvis du vil være helt sikker på at få fat i en seriøs claiervoyant,
sytes jeg du skal
prøve at skrive til http://www.gjertrudberlon.dk/. Hun er en meget
dygtig claiervoyant og underviser. Hun giver ikke selv sittings, men det
er da muligt at hun kan henvise dig til en omkring Hillerød.

Hvis ikke , så kender jeg en som jeg har været hos (udannet hos Gjertrud
Berlon) som er meget dygtig, men hun bor i Valby.

Det der med at det ikke må være "voldsomt" dyrt, det kommer det nok til
at knibe med, da du nok skal regne med at en sitting koster et sted
mellem kr.600.- og kr.800. Men nu ved jeg selvfølgelig ikke hvad du
mener med "voldsomt dyrt".

Hvis ikke du kan få oplyst nogen af Gjertrud Berlon, er du velkommen til
at kontakte mig via mail. Så skriv lige her, så får du min mailadr.:

God fornøjelse
Med venlig hilsen
Mone

http://www.kandu.dk/

Fra : Groggy

Dato : 26-10-02 16:21

"Mone" <Mone.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> dygtig claiervoyant og underviser. Hun giver ikke selv sittings, men det
> er da muligt at hun kan henvise dig til en omkring Hillerød.

Ok. Det prøver jeg.

> Hvis ikke , så kender jeg en som jeg har været hos (udannet hos Gjertrud
> Berlon) som er meget dygtig, men hun bor i Valby.

Valby er også en mulighed. Jeg læser på universitet i København, så det vil
ikke være det store transportproblem.

> [...]
> at knibe med, da du nok skal regne med at en sitting koster et sted
> mellem kr.600.- og kr.800. Men nu ved jeg selvfølgelig ikke hvad du

Jeg havde håbet på et sted mellem 400 og 500 kr. Hvis det ikke er muligt at
komme så langt ned i pris, er det ikke noget at gøre ved det. Så må jeg jo
gribe lidt dybere i lommerne.

> Hvis ikke du kan få oplyst nogen af Gjertrud Berlon, er du velkommen til
> at kontakte mig via mail. Så skriv lige her, så får du min mailadr.:

Du skal være velkommen til at skrive til mig, ang. clairvoyanten i Valby.

Min email: groggy@mail.dk

> God fornøjelse

Tak. Og mange tak for hjælpen.

Med venlig hilsen

Andreas Hansen (Groggy)

Fra : Erto

Dato : 11-11-02 14:39

Hej

Hvis du ikke har bestilt tid, så kan du få en smagsprøve gratis hos
healerskolen elever, du kan finde deres hjemmeside ved at søge på
healerskole, ellers kik i telefonbogen.

Mvh

Janich

Fra : Groggy

Dato : 12-11-02 08:57

"Erto" <r2d2@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej

Hov har helt glemt at melde tilbage hertil. Men goddag.

> Hvis du ikke har bestilt tid, så kan du få en smagsprøve gratis hos
> healerskolen elever, du kan finde deres hjemmeside ved at søge på
> healerskole, ellers kik i telefonbogen.

Jeg har allerede bestilt en tid. Det endte med at jeg valgte Gitte Walther,
da jeg hørte meget godt om hende. Så nu går jeg og venter i spændning på at
se hvordan det kommer til at gå.

Jeg skal nok lige vende tilbage hertil, når jeg har været til clairvoyancen.

Med venlig hilsen

Andreas Hansen (Groggy)

Fra : cac

Dato : 27-10-02 22:09

> [...]
en
> fattig studerende der lever af min SU. Og den rækker desværre ikke

Hej Andreas!

Jeg vil gerne anbefale dig at kigge i Roots behandlerindeks. Roots
uddanner efter min mening dygtige clairvoyante, der har etik og moralen
i orden. Se mere på dette link
http://roots-online.dk/behandling/indeks-pu.shtml eller på deres
hjemmeside http://roots-online.dk

Jeg håber du finder en der kan hjælpe dig videre

Kærlig hilsen
Christian

http://www.kandu.dk/