Samfundsøkonomi HD
Fra : Henrik Hansen

Dato : 20-10-02 18:39

Da jeg er fjernstuderende på HD 1.del samfundsøkonomi håber jeg at kunne få
lidt hjælp herfra.

Er der nogle som kender steder på nettet hvord er ligger, kompendier, noter
eller andre anvendelige skriv, til anvendelse i forbindelse med studie.

Med venlig hilsen

Henrik H

Fra : Kenn Gerdes

Dato : 20-10-02 18:57

"Henrik Hansen" skrev:

> [...]

noter
> eller andre anvendelige skriv, til anvendelse i forbindelse med studie.

Jeg vil anbefale dig at købe Samfundsøkonomisk Minilex samt Kompendium i
Nationaløkonomi. Disse bøger er ganske uundværlige, og kan begge købes
gennem www.samfundslitteratur.dk

Med venlig hilsen
Kenn Gerdes
--
Vægten er kun et udtryk for
hvor dybt vores fodspor bliver i

Fra : Carsten Riis

Dato : 20-10-02 18:59

Henrik Hansen wrote:

> [...]
> eller andre anvendelige skriv, til anvendelse i forbindelse med studie.

Jeg vil såmend bare sige: Internettet.

Hvis du kender dine søgemaskiner ret, så kan man finde en masse
information om de enkelte dele i pensum.

Har din skoles hjemmeside ikke et helt afsnit som henvender sig direkte
til jer fjernstuderende?

--
Med venlig hilsen Carsten Riis
http://www.bloddonor.dk