Jeg søger hjælp af synsk
Fra : Rollike

Dato : 06-10-02 20:22

Hejsa! *S*

Jeg har postet et indlæg i news:dk.helbred.behandling.alternativ men ved
nærmere læsning lader det til at mit indlæg måske mere høre til i denne
gruppe *S*

Så jeg poster lige en kopi af mit indlæg og håber der er nogen her der vil
hjælpe mig *S*

^^ Se neden for ^^

På forhånd tak
Mette

Hejsa!

Jeg er virkelig i en knibe...

Jeg har lånt nogle billeder (3 forskellige sæt). alle sæt indeholdte
negativer, fotocd og papirbillederne...

Jeg lånte dem inden sommerferien.

Jeg troede egentligt at de var afleveret tilbage, men er nu blevet meget i
tvivl om hvad jeg har gjort ved dem, da ejeren har spurgt efter billederne
og altså ikke har fået dem.

Jeg har simpelthen ikke den fjerneste ide om hvor billederne er

Og har læst i et eller andet ugeblad om en mand der kunne se disse ting.

Jeg synes selv jeg har ledt over alt.. Men de må jo alligevel ligge et sted
hvor jeg ikke har kigget.

Jeg havde håbet på at finde dem her i weekenden, men de er ikke dukket op,
og jeg har lovet at aflevere dem på tirsdag

Suk.. jeg har det temmelig dårligt, da det jo er en ting der ikke kan
erstattes...

Håber virkelig at der er nogen der kan hjælpe mig..

På forhånd tak
Mette

Fra : Rado

Dato : 07-10-02 06:56

On Sun, 6 Oct 2002 21:22:20 +0200, "Rollike" <valofjernmig@valo.dk>
wrote:

>Jeg har simpelthen ikke den fjerneste ide om hvor billederne er
>
>Og har læst i et eller andet ugeblad om en mand der kunne se disse ting.

Det må være John Braad du tænker på. Han har en side i "Hjemmet" hvor
man kan skrive til ham og få hjælp:

John Braad
Hjemmet
Hellerupvej 51
2900 Hellerup

Det er ikke alle der får svar gennem bladet da der er mange der gerne
vil have hjælp, men det er jo muligt at du kan få fat i ham privat
også.

--
Rado

"When people are skeptical, I don't even talk to them. It's a
waste of time."
- Uri Geller

Fra : Rollike

Dato : 07-10-02 07:18

> [...]
>
> Det er ikke alle der får svar gennem bladet da der er mange der gerne
> vil have hjælp, men det er jo muligt at du kan få fat i ham privat

Jep.. det kan godt passe at det er ham jeg lige havde i tankne... *S* er der
mon nogen her i forumet der har samme evner?

På forhånd tak
Mette

Fra : J¤mfruen\)

Dato : 07-10-02 14:35

"Rollike" <valofjernmig@valo.dk> skrev i en meddelelse

"Hjemmet" hvor

Han tager højst to klienter ind om dagen og det er koster så vidt
jeg husker 900 kr for en session - men der er lange ventetider.

> Jep.. det kan godt passe at det er ham jeg lige havde i
tankne... *S* er der
> mon nogen her i forumet der har samme evner?

Du kan maile mig privat - så kan jeg sætte dig i forbindelse med
flere der har disse evner, jeg er selv synsk men kan ikke lige det
"trick" du har brug for *S* Men du skal ikke regne med at de gør
det gratis, bare så du er forberedt *S*

Kærlige hilsner
J¤mfruen)

Fra : natvagten

Dato : 13-03-03 05:12

"J¤mfruen\)" skrev d. 07-10-02 14:35 dette indlæg :

> [...]
>
> Kærlige hilsner
> J¤mfruen)
>

> Kære j¤mfruen, jeg har nogle personlige spørgsmål og jeg ved ikke om
du kan hjælpe mig eller hjælpe med at skabe forbindelse til en med de
evner (gerne i samme stil som John Braad), ved ikke om vi kan maile
eller tlf sammen. ser frem til at høre fra dig
Med venlig hilsen
Natvagten

http://www.kandu.dk/

Fra : Stig Nielsen

Dato : 10-10-02 12:31

Hejsa Mette

Måske kan jeg hjælpe dig da jeg selv er synsk (clairvoyant rådgiver)

for mig at se ligger din billeder i en brun reol lignende ting lidt gammelt
look inden bag ved på højkant måske smuttet ned i en strække du skal nok
lede lidt da de ser lidt utilgængelige ud..

du kan jo give mig besked om de er fundet

knus

stig

Fra : Jens Bruun

Dato : 22-10-02 10:26

"Stig Nielsen" <send_en@besked.com> wrote in message

> Måske kan jeg hjælpe dig da jeg selv er synsk (clairvoyant rådgiver)

Men ikke særlig god, vel
(news:3da7ad28$0$72342$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk
)? Du er måske billig i stedet for?

--
-Jens B.

Fra : J¤mfruen\)

Dato : 22-10-02 22:59

> "Stig Nielsen" <send_en@besked.com> wrote in message

> Men ikke særlig god, vel
> (news:3da7ad28$0$72342$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk
> )? Du er måske billig i stedet for?

Hmmm, ved du om veninden fandt de billeder et andet sted da - end
det omtalte af Stig Nielsen??

han skrev intet om i hvilket hus, det møblement stod, billederne
var blevet skubbet ned i.

> --
> -Jens B.
>--
Kærlige hilsner
J¤mfruen)
Moral er godt - men er dobbeltmoral dobbelt så godt??
Se dk.opslag. foredrag: foredrag om solhealing i Ålborg

Fra : natvagten

Dato : 13-03-03 03:50

"Stig Nielsen" skrev d. 10-10-02 12:31 dette indlæg :
> [...]
> sted

> Hej Stig Nielsen jeg har såmænd brug for lidt hjælp til at se på
problemet omkring parforhold jeg vil ikke komme nærmer ind på det her
men håber at vi kan finde en eller anden form for kontakt mail - tlf ser
frem til at "hører" fra dig

http://www.kandu.dk/

Fra : natvagten

Dato : 13-03-03 03:51

> [...]
problemet omkring parforhold jeg vil ikke komme nærmer ind på det her
men håber at vi kan finde en eller anden form for kontakt mail - tlf ser
frem til at "hører" fra dig venlig hilsen natvagten

http://www.kandu.dk/

Fra : natvagten

Dato : 13-03-03 05:07

> [...]
> sted

> hej Stig jeg kunne godt tænke mig at komme i kontakt med dig da jeg
har et par uafklarede spørgsmål er det muligt at vi kunne mail eller tlf
sammen ?
med venlig hilsen
Natvagten

http://www.kandu.dk/

Fra : natvagten

Dato : 13-03-03 10:14

> [...]
> sted

> hej Stig jeg vil meget gerne i kontakt med dig det kunne være at du
kunne hjælpe mig med noget personligt som er lidt for personligt til det
åbne rum ved ikke hvordan vi kan skabe forbindelse jeg ville gerne
kontaktes privat du kan få min e-mail addresse som er gabriell@sol.dk og
mit privatnr. er 55 73 84 38 hvis du skulle få fat i min kæreste ved hun
ikke noget om dette og skal heller ikke vide noget du kan sende en sms
på 28 34 44 11 jeg bor i Næstved og arbejder i KBH håber på at vi kan
finde ud af noget Med venlig hilsen Gabriel Larsen

http://www.kandu.dk/

Fra : Rollike

Dato : 12-10-02 06:15

> [...]
> gruppe *S*
>
> Så jeg poster lige en kopi af mit indlæg og håber der er nogen her der vil

Tak for svar på mit spørgsmål...

Billederne er dukket op... Heldigvis viste det sig at jeg havde afleveret
billederne hvilket jeg egentligt også troede først. Hvor hun så fandt
dem har jeg ikke fået at vide.. Det gode er da at nu har jeg fået kigget
alle hylder og skabe igene,... Nu kommer der vist ikke nogen overraskelser
fre nu hvor vi skal til at flytte...

Mange hilsner
Mette