Lån hos bank ???
Fra : Mihai Marinescu

Dato : 24-09-02 14:42

Hej alle,
Jeg overvejer at åbne et diskotek i mit hjemmeland men jeg vil lige høre jer
om i har noget erfaring med lån fra banken når pengene skal bruges i
udlandet ? Ved i om banken kræver noget specielt indsigt i denne firma ?
Egentligt så søger jeg lidt mere info om hvorvidt det kan lade sig gøre at
låne penge fra banken til denne måde at drive en firma på ?

Mvh.
Mihai

Fra : Jacob

Dato : 24-09-02 18:35

Mihai Marinescu wrote:
> Hej alle,
> Jeg overvejer at åbne et diskotek i mit hjemmeland men jeg vil lige
> høre jer om i har noget erfaring med lån fra banken

[...]

> Mvh.
> Mihai

Prøv i stedet at spørge i news:dk.penge Her i
dk.videnskab.oekonomi beskæftiger vi os med lidt andre emner. Se evt
gruppens fundats her www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.videnskab.oekonomi

--
Jacob