Guru Maharaji kan ses på sattelit
Fra : P.N.

Dato : 21-09-02 21:34

Trenden at religiøse ledere optræde pr sattelit er ved at udvikle sig.
Den i 60 erne så kendte drenge Guru Maharaji er i dag en moden mand i
fyrreårsalderen. Han kan ses på Hotbird satteliten ligesom Maharishi og hans
transcendental meditation. Han taler i modsætning til sine kollegaer godt
engelsk.
MVH P.N.
--
Teori og praksis
teori er, når man ved alt, men intet fungerer.

Fra : Jens Bruun

Dato : 24-09-02 07:49

"P.N." <pip160fjerndette@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> fyrreårsalderen. Han kan ses på Hotbird satteliten ligesom Maharishi
> og hans transcendental meditation. Han taler i modsætning til sine

Det er da noget af en kikkert, der skal til, hvis man skal kunne se din
guru sidde der overskrævs på Hotbird.

--
-Jens B.

"Jeg kan oplyse dig at jeg er skolelærer, og jeg er _fodboldtræner_ for
vores lokale puslingehold, så nej jeg ved ingenting, vel ?". Skribent i
dk.politik.indvandring.

Fra : arc@na

Dato : 11-10-02 00:21

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> wrote in

> Det er da noget af en kikkert, der skal til, hvis man skal kunne se din
> guru sidde der overskrævs på Hotbird.

Hotbird?????

arc@na

Fra : Jens Bruun

Dato : 11-10-02 07:24

http://www.eutelsat.com/satellites/4_1_1.html

Fra : P.N.

Dato : 19-10-02 10:44

> "arc@na" <boss@nsa.invalid.gov> wrote in message

> http://www.eutelsat.com/satellites/4_1_1.html

Ja hotbird kaldes osse for eutelsat.
P.N.

Fra : arc@na

Dato : 11-10-02 00:23

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> wrote in

> Det er da noget af en kikkert, der skal til, hvis man skal kunne se din
> guru sidde der overskrævs på Hotbird.

Tag det ellers roligt - P.N. skifter guru, som vi andre skifter under-
benklæder. Han er både Hare Krishna, Scientology og Discovery....

arc@na

Fra : P.N.

Dato : 11-10-02 06:21

"arc@na" <boss@nsa.invalid.gov> skrev i en meddelelse
> "Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> wrote in

> Tag det ellers roligt - P.N. skifter guru, som vi andre skifter under-
> benklæder. Han er både Hare Krishna, Scientology og Discovery....

Ja discovery er min favorit .
P.N.