Transcendental Meditation har egen tv-kana~
Fra : P.N.

Dato : 14-09-02 19:42

Jeg så til min overraskelse at min gamle guru Maharishi og hans TM bevægelse
har fået sin egen tv station.
Den findes på satelitten hotbird på kanal 421
Her messes vedaerne som har en beroligende effekt på sindet af de lærde
brahminer, og man kan meditere på guruen selv der selv medvirker på skærmen.
P.N.

Fra : Vibeke Hansen

Dato : 15-09-02 23:52

> [...]
> Her messes vedaerne som har en beroligende effekt på sindet af de lærde
> brahminer, og man kan meditere på guruen selv der selv medvirker på

Kender du koordinaterne til kanalen ?
Det kunne være rart at kunne få det ind.
Det er vel ikke en betalingskanal ?

mvh
Vibeke

Fra : P.N.

Dato : 16-09-02 00:12

"Vibeke Hansen" <vibsenhansen@get2net.dk> wrote in message

> [...]
> skærmen.
>
> Kender du koordinaterne til kanalen ?
> Det kunne være rart at kunne få det ind.

Nej desværre, men til gengæld er den gratis.
kanalen hedder mou.2
12 476 mhz
Jai guru dev
P.N.

Fra : Vibeke Hansen

Dato : 16-09-02 21:25

> Nej desværre, men til gengæld er den gratis.
> kanalen hedder mou.2
> 12 476 mhz
> Jai guru dev
> P.N.

Hvordan tager du den ?
Vi har parabol og tager både astra og thor og kan tage hotbird, dog uden at
få noget ind ,fordi det er betalingskanaler.
Måske skal vi ringe til Rørvig efter koordinaterne.
Jai Guru Dev
Vibeke

Fra : P.N.

Dato : 16-09-02 23:46

> [...]
at
> få noget ind ,fordi det er betalingskanaler.

Kan tage hotbird ?, den er oppe på hotbird og den er gratis

> Måske skal vi ringe til Rørvig efter koordinaterne.
sikkert en god ide.

Jai Guru Dev
P.N.

Fra : Vibeke Hansen

Dato : 17-09-02 18:05

kender du så www.globalcountry.org ?

de ter foreningens nyhedsformidler på nettet.

mvh
Vibeke