kundalini
Fra : ADH

Dato : 14-09-02 15:51

Hvorfor får man en spontan Kundalirejsning ?

http://www.kandu.dk/

Fra : J¤mfruen\)

Dato : 14-09-02 22:18

"ADH" <ADH.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse

> Hvorfor får man en spontan Kundalirejsning ?

kan have flere årsager

Kærlige hilsner
J¤mfruen)

Fra : ADH

Dato : 15-09-02 17:03

"J¤mfruen\)" skrev d. 14-09-02 22:18 dette indlæg :

> "ADH" <ADH.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse

> kan have flere årsager
>
> Kærlige hilsner
> J¤mfruen)

Jeg har selv fået en Kundalinirejsning spontant - det har åbnet en hel
ny verden og et nyt syn på mange ting.

Kærlige hilsener Gemini**

http://www.kandu.dk/

Fra : Hans Paulin

Dato : 15-09-02 17:31

> Jeg har selv fået en Kundalinirejsning spontant - det har åbnet en hel
> ny verden og et nyt syn på mange ting.

....og hvad var din forudsætning for at det kunne ske?
Hans

Fra : ADH

Dato : 16-09-02 09:01

"Hans Paulin" skrev d. 15-09-02 17:31 dette indlæg :

> "ADH" <ADH.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse

> ....og hvad var din forudsætning for at det kunne ske?
> --
> Med venlig hilsen
> Hans

Jeg fik et Piskesmæld af et forkert tungt arbejde - senere har jeg så
hørt at det "åbnede" mir 3. øje i nakken ! ellers har der nok været
mange aspekter inde...dødsfal og en meget stærk kærestesorg + er jeg nu
ret sikker på, forkert behandling i det traditionelle lægesystem,så som
fysioterapi og kiropraktik!!!

Kh Gemini**

http://www.kandu.dk/

Fra : Hans Paulin

Dato : 16-09-02 09:06

> [...]
nu
> ret sikker på, forkert behandling i det traditionelle lægesystem,så

....okay!!...

....tak for svaret ...
Hans

Fra : J¤mfruen\)

Dato : 15-09-02 20:18

"ADH" <ADH.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har selv fået en Kundalinirejsning spontant - det har åbnet
en hel
> ny verden og et nyt syn på mange ting.

Ja kundalinirejsning under meditation (regression) ændrede også
mit liv totalt.

Kærlige hilsner
J¤mfruen)

Fra : ADH

Dato : 16-09-02 09:06

"J¤mfruen\)" skrev d. 15-09-02 20:18 dette indlæg :

> "ADH" <ADH.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse

> en hel
>
> Ja kundalinirejsning under meditation (regression) ændrede også
> mit liv totalt.
>
> Kærlige hilsner
> J¤mfruen)
>
> Var du også først så svimmel og følte at kroppen tog over dig og at du
nu pludselig skulle til at "lære" det hele igen , men på en samtidig
skøn måde,da man først fandt ud af hvad det hele handlede om - jeg gik
og troede at jeg var dødeligt syg i 3 mdr...før ordet kom på bordet og
så gik jeg i gang med at læse......

Kh Gemini**

http://www.kandu.dk/

Fra : J¤mfruen\)

Dato : 16-09-02 15:18

> [...]
jeg gik
> og troede at jeg var dødeligt syg i 3 mdr...før ordet kom på

Nej, jeg svævede over skyerne, så det bedste i alting - levede som
i en lang konstant orgasme i flere mdr. Efterhånden begyndte jeg
at se på mig liv, deroppefra - hvordan jeg ikke var perfekt og det
gav mig voldsomme etiske tømmermænd, jeg var fanget i et dilemma i
forhold til hvordan jeg levede og nu pludselig kunne se hvad der
var godt og skidt - uden at kunne udleve det

kærlige hilsner
J¤mfruen)