Trist meddelse eller hvad
Fra : arnders and

Dato : 28-08-02 21:42

Det er trist at jeg må meddele jer at jeg ikke gider lege med jer mere.

Jeg ved at nogle vil komme til at savne mig. Nemlig alle de af jer der er
skinhellige. I har jo meget at lære endnu om RIGTIG næstekærlighed og
tilgivelse!!

Ta' den do

Bom Bommelum

Fra : Simona Nielsen

Dato : 04-09-02 12:28

Er der nogen der ved hvad dette objekt snakker om? Jeg er vist kommet lidt
sent ind i gruppen....det lyder ikke særligt trist for mig...

Fra : Manasvi

Dato : 04-09-02 19:49

nope, ikke den fjerneste anelse om hverken hvem, hvad eller hvorfor..... lol
men selvfølgelig..... den sande anders and afgik jo allerede for mange år
siden ved en lang og pinefuld død, udsat for disney-bødlernes politiske
korrekthed... og carl barks, ande-verdenens almægtige gud, har også forladt
denne verden, suk...