Kan du hjælpe mig med at kannalisere ?
Fra : Per

Dato : 21-08-02 07:20

Kan du hjælpe mig med at kannalisere ?

Jeg er mand på 50 som er interesseret i bedre kommunikation
med min Skytsengel og de åndelige hjælpere øverst oppe.
Jeg er igang med at læse Sanaya Roman og Duane Packers bog KANALISERING

Jeg mangler noget støtte og hjælp til udføre øvelserne. Det skal være en
person som har lidt praktisk og teoretisk erfaring med kannalisering.

Jeg kan til gengæld give dig en healing behandling og eventuelt lære dig
selv at udføre en enkel healing.

Hilsen fra
Per

Fra : dagmar

Dato : 13-10-02 08:45

"Per" skrev d. 21-08-02 07:20 dette indlæg :
> [...]
> person som har lidt praktisk og teoretisk erfaring med kannalisering.
>
> Jeg kan til gengæld give dig en healing behandling og eventuelt lære

Hej Per

For mig gik det ret enkelt at få forbindelse med min vejleder igen.
Jeg læste "Udvidet lytning". det er en visualisering, der står under
Visualiseringer på Alternativt Forum
http://groups.msn.com/Alternativtforum/visualisering.msnw.

Så efter at have prøvet det et par gange, var der klar kontakt.

Jeg ved ikke om du kan bruge dette.

Hilsen
Dagmar

http://www.kandu.dk/

Fra : Halina

Dato : 16-10-02 07:47

"dagmar" <dagmar.news@kandu.dk> wrote in message news:<Wm9q9.101430$Qk5.4419689@news010.worldonline.dk>...

> KANALISERING

Hej Per,

To muligheder:

Har du prøvet de bånd-sæt, som Sanaya og Duane også har udgivet -
bl.a. "Opening to channel" findes på bånd.? (kan bestilles hos Det
Ukendtes Boghandel).

Ellers kan jeg varmt anbefale kurser hos Graham Bishop

Kærlig hisen

Halina
www.hjertemusik.dk