bogholderi program
Fra : Henrik H

Dato : 13-08-02 13:51

Da jeg overtager og skal drive den administrative side af en mindre
campingplads, står jeg for at skulle anskaffe mi et program til at
bogføre i.
Jeg har kendskab til concorde. Er der nogle som kender nogle
alternativer som er lige så overkuelige og lige til at anvende.

Hvad koster programmet Concorde med debitor- / kreditormodul.

MVH

Henrik

Fra : carl munk

Dato : 13-08-02 21:19

Henrik H <hansehen@mail.tele.dk> wrote in message news:<3d5900af$0$87316$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...
> [...]
> alternativer som er lige så overkuelige og lige til at anvende.
>
> Hvad koster programmet Concorde med debitor- / kreditormodul.

Tro ikke at du som uudannet kan bogføring, det skal læres først !
Der findes masser af bogføringsprogrammer, noget af det billigste,
se Http://www.stoneware.dk

Hurtigt og enkelt regnskab
Stone's SummaSummarum et enkelt og brugervenligt regnskabsprogram til
bogføring i mindre virksomheder og foreninger. Programmet findes i 2
udgaver:
1) Standard med finansmodul
2) Professionel med finans-, debitor-, kreditor- og fakturamodul
Se skærmdumps og gennemgang af features.
Velkendt brugerflade
Stone's SummaSummarum har en brugerflade, som du kender den fra andre
Windowsprogrammer. Desuden er genvejstaster mm. så vidt muligt
videreført fra PCPlus.
Lille og hurtig
Stone's SummaSummarum er hurtig at arbejde med og fylder ikke mere,
end at det kan være på en diskette.
Prøv, før du køber
Stone's SummaSummarum kan downloades og afprøves, før du beslutter
dig. Der er ingen tidsbegrænsning, men du kan højst bogføre 300 poster
pr. regnskab. Du kan fortsætte regnskabet, når programmet er
registreret.
Lav pris
Stone's SummaSummarum er billig og findes også i en neddroslet udgave
og en freewareudgave til privatbrug. Se detaljer under Registrering.
Kursushæfte inkluderet
Med en betalt licens følger et kombineret kursushæfte/manual, som
introducerer dig til grundlæggende bogføringsbegreber og
regnskabsføring i Stone's SummaSummarum.

Fra : henrik hansen

Dato : 14-08-02 07:54

> Tro ikke at du som uudannet kan bogføring, det skal læres først !
> Der findes masser af bogføringsprogrammer, noget af det billigste,

(klip)

Jeg har skam masser af erfaring med bogøfring, qua min profession som
revisor. Jeg har bare ikke kendskab til priser på
bogføringsprogrammer.

MVH
Henrik

Fra : Mari

Dato : 22-08-02 20:56

"Henrik H" <hansehen@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> alternativer som er lige så overkuelige og lige til at anvende.
>
> Hvad koster programmet Concorde med debitor- / kreditormodul.

Jeg tror at jeg ville vægte den mængde litteratur, der findes om programmet
højere end en besparelse.

Concorde hedder Navision C5 Light nu om dage ) Eller blot "C5"
Du kan udvide kapaciteten ved at tilkøbe moduler, som i praksis
blot er et nyt kodebrev, der åbner for fasciliteterne og investeringen
fremtidssikres med et opdateringsabonnement.

Se her:
http://www.conceptdata.dk/hovedmenu.htm

http://www.c5light.dk/

Mari

Fra : A104@OFIR.DK

Dato : 02-10-02 17:30

Concorde c4 er ved at udgå til fordel for c5 som du kan anvende i
lightudgaven. Det dækker let dit behov, men jeg finder det
kompliceret for nybegynderer. Jeg har et gammelt PCPLUS som du bare
kan bruge hvis du har lyst. Det er let og godt nok dos men hvad

Med venlig hilsen

Carten Kroghsbo