MPS for Concorde XAL
Fra : Mari

Dato : 08-08-02 20:30

Jeg har brug for en kursusmappe eller lign. vejledning
for MPS (produktion), lager og indkøb til Concorde XAL (version er
ligegyldig) hvor programmfunktioner og sammenhænge er beskrevet enkelt, men
alligevel detailleret.

MPS anvendes til styring af materialeproduktion
og mit behov for overblik og know-how er rimeligt akut.

Er der en der kan hjælpe mig med info om, hvor jeg
kan få fat i en sådan mappe/vejledning - evt. hvor det
kan lånes.

Mari
e-mail: fjern "min. " i mailadressen

Fra : Brian Nielsen

Dato : 09-08-02 19:57

Hej Mari

Damgaard er så venlige at lægge alle vejledninger i PDF-format på CD'en. Gå
ind under noget der ligner dokumentation eller søg efter ".pdf".

Damgaard udgiver også selv noget udmærket undervisningsmateriale om MPS. Det
kræver bare, at man kender en, der har været på deres kurser.
Jeg har kun hørt godt om Damgaards (undskyld Navision, undskyld Microsoft's)
kurser i XAL, når de kommer op på de avancerede niveauer.

Mvh
Briann

Fra : Britt Malka

Dato : 09-08-02 23:14

On Fri, 9 Aug 2002 20:57:13 +0200, "Brian Nielsen" <brian@briann.dk>
wrote:

>Damgaard udgiver også selv noget udmærket undervisningsmateriale om MPS. Det
>kræver bare, at man kender en, der har været på deres kurser.

Eller at man selv tager på dem

Alt behøver ikke at være gratis.
Britt Malka - www.malka.it/home/britt

Hvor meget tid kan du spare ved at bruge et bedre mailprogram?
Prøv det prisbelønnede mailprogram The Bat! gratis i 30 dage. Læs mere på www.malka.it

Fra : Mari

Dato : 09-08-02 23:55

"Britt Malka" <britt@malka.fr> skrev i en meddelelse
> Eller at man selv tager på dem
> Alt behøver ikke at være gratis.

Kære Britt...........

Bøvs.......

Jeg har ikke nævnt at det skal være gratis - jeg beder om hjælp
til at fremskaffe viden, (Quickguide) om basale funktioner i programmet ala
dem,
man typisk får på et kursus. Simpelthen fordi jeg ikke har tid til, at
vente på, at der oprinder en ny kursusdato.

Produktionen kan jo ikke lægges stille - indtil en ny kursusdato
oprinder - så jeg kan få en mappe med vejledning - vel??

Mari

Fra : Britt Malka

Dato : 11-08-02 09:48

On Sat, 10 Aug 2002 00:54:41 +0200, "Mari" <alohaloh@min.sol.dk>
wrote:

>Bøvs.......

Velbekomme.

>Jeg har ikke nævnt at det skal være gratis - jeg beder om hjælp
>til at fremskaffe viden,

Det var heller ikke dit indlæg, jeg besvarede.

EOD