Kurs - Færørerne
Fra : Matthiessen

Dato : 17-07-02 09:51

Har færøerne deres egen valuta med selvstændig kurs ?
Hvis ja, hvor finder man kurserne på den - valutakurser.dk har ikke noget.

/Anders Matthiessen
web@dioder.dk

Fra : Thomas Frandzen

Dato : 17-07-02 11:14

"Matthiessen" <matthiessen.SLET.@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Har færøerne deres egen valuta med selvstændig kurs ?
> Hvis ja, hvor finder man kurserne på den - valutakurser.dk har ikke noget.

Færøerne (såvel som Grønland) er dele af det danske rige, og benytter sig,
som en følge heraf, af den danske krone. Så der skulle ikke være noget
særligt besvær med at veksle

Venligst,

Thomas
www.pengeportalen.org

Fra : Matthiessen

Dato : 17-07-02 12:05

> Færøerne (såvel som Grønland) er dele af det danske rige, og benytter sig,
> som en følge heraf, af den danske krone. Så der skulle ikke være noget
> særligt besvær med at veksle

Så er de det ikke så sært det ikke kan findes :)

takker.

>www.pengeportalen.org

Din side gav mig lige et par nyttige links - tak for det også :)

---
VH Anders Matthiessen

Fra : Ivar Madsen

Dato : 19-07-02 18:08

On Wed, 17 Jul 2002 12:14:16 +0200, "Thomas Frandzen" <thf@fzc.dk>
wrote:

>Færøerne (såvel som Grønland) er dele af det danske rige, og benytter sig,
>som en følge heraf, af den danske krone. Så der skulle ikke være noget
>særligt besvær med at veksle

Færørene har dog deres egne pengesedler, der er fuldt gangbar i denne
del af riget også.

--
news.milli.dk fører pga. HD problem på min arbejdsmaskine
kun de grupper jeg selv følger mere eller mindre med i.