Firma i Tyskland
Fra : Jens

Dato : 11-07-02 22:46

Må man oprette et konsulentfirma i Tyskland og lade en dansk arbejdsgiver
betale dette firma for min arbejdskraft, stadig have bopæl i DK og køre i
det tyske firma's tysk indregistrerede bil i DK?

I bekræftende fald, må bilen anvendes til privat befordring i DK.

Hvor betaler man skat, DK el. Tyskland?

/ Jens

Fra : Jonas Dan Petersen

Dato : 12-07-02 09:20

> [...]
> det tyske firma's tysk indregistrerede bil i DK?
>
> I bekræftende fald, må bilen anvendes til privat befordring i DK.

praktiske spørgsmål som dem ovenfor hører stadig ikke hjemme i denne
gruppe...
de sidste 5 tråde i denne gruppe er off-topic!!!
brug dog dk.penge (el.lign.), det er derfor den blev oprettet! (se
www.usenet.dk)