Rente fradrag
Fra : B. Sørensen

Dato : 08-07-02 21:40

Hej

I forbindelse med et ny-optaget lån ønsker jeg at vide
hvordan jeg skal gebærde mig mht. til rente fradrag og skat?
Jeg skal gerne indrømme at jeg intet aner om subjekt, så
er der en venlig sjæl som kan fortælle mig hvor jeg skriver
renten på henne etc?

--
/B. Sørensen
»Qued Erat Demonstrandum«

Fra : carl munk

Dato : 09-07-02 20:15

"B. S?ensen" <mediaREKVALME@digitalessex.com> wrote in message news:<agctbv$fq4$1@sunsite.dk>...
> [...]
> Jeg skal gerne indrømme at jeg intet aner om subjekt, så
> er der en venlig sjæl som kan fortælle mig hvor jeg skriver

Henvend dig til "Forskudsregistreringen" i din kommune, de er betalt for at
hjælpe dig med alle de spørgsmål du har. Hvis kommunen har en Rådhusbutik så
er det der du skal trække et nr. ellers ligger det under "Skatteforvaltningen"

Fra : B. Sørensen

Dato : 09-07-02 20:33

"carl munk" <carl@munk.dk> wrote

> [...]
> hjælpe dig med alle de spørgsmål du har. Hvis kommunen har en Rådhusbutik

> er det der du skal trække et nr. ellers ligger det under

Mange tak for svaret.
Jeg er fra Aarhus -rådhusbutik?

--
/B. Sørensen
»Qued Erat Demonstrandum«

Fra : Jacob

Dato : 11-07-02 21:42

"B. Sørensen" <mediaREKVALME@digitalessex.com> skrev i en meddelelse
> "carl munk" <carl@munk.dk> wrote

> at
Rådhusbutik
> så
> "Skatteforvaltningen"
>
> Mange tak for svaret.
> Jeg er fra Aarhus -rådhusbutik?
>
> --
> /B. Sørensen
> »Qued Erat Demonstrandum«

henvend dig til skatteforvaltningen på
Søren Frichs Vej 36 (området bliver kaldt Frichsparken)

Har selv været dernede for at få ændret mit skattekort, de er flinke nok.
Kig i den røde telefonbog, der er telefonnummer og åbningstider.

Ellers synes jeg det er fint nok at du prøver at få hjælp i en nyhedsgruppe,
men brug news:dk.penge næste gang, det her er en videnskabsgruppe, hvor det
mest er noget fra teoretisk økonomi der diskuteres, fx for studerende fra
handelshøjskolerne

Hvis du er i tvivl om hvilken gruppe du skal bruge kan jeg anbefale at kigge
her http://www.usenet.dk/grupper.pl

--
Jacob