røgelse
Fra : ssm

Dato : 02-07-02 21:50

Når man skal nærme sig en af de "verdener" eller sfærer af de 10 der er
nævnt i Stanfeld's "Engle til alle tider", er der nævnt en eller flere slags
røgelse i hver sfære der skal gøre kontakten til sfæren bedre. Hvor er det
bedste udbud af røgelser i København foruden dem man kan få i Det ukendtes
Boghandel? Er der nogen der har lyst til at delagtiggøre mig i deres viden
om det? Røgelsen i 6. sfære er bl.a. kanel. Men jeg kan jo ikke bare snuse
til den kanel jeg har i køkkenskabet.:) eller kan man blande kanelen med
olie og brænde olien? ja, jeg har mange ideér...måske mere eller mindre
ubrugelige?..:)

kh
Søren

Fra : J¤mfruen\)

Dato : 03-07-02 06:09

"ssm" <ssm@io.dk> skrev i en meddelelse

Hej Søren
> [...]
kanelen med
> olie og brænde olien? ja, jeg har mange ideér...måske mere eller

Hvorfor spørger du ikke forfatteren selv? Hvis du ikke ved hvordan
du kommer i kontakt med ham kan du maile mig privat - og få
adressen på en Gruppe hvor han færdes meget når han ellers er
hjemme.

Kærlige hilsner
J¤mfruen)

Fra : Manasvi

Dato : 10-07-02 21:49

masser af natur-røgelse i fineste kvalitet samt god, pålidelig og hurtig
service på:

http://www.maya-ethnobotanicals.com/frames.html

klik ind under "incense"

mvh Manasvi