Tak for interessen!
Fra : Forfatteren

Dato : 29-06-02 12:23

Kære læsere,

1000 tak for jeres mails og breve! Jeg har desværre ikke mulighed for
at læse det hele, men her er i hvert fald svar på de mest almindelige
spørgsmål:

Ja, jeg er i gang med en ny roman!

Ja, en hel del af jer *har* roller i den!

Nej, I får ikke at vide, hvem...

Jo, det *er* skam lovligt! (Det fortæller man mig i hvert fald, gulp.)

Nej, jeg røber ikke titlen, og nej, det bli'r hverken Uhyret vender
tilbage, Uhyret på nye eventyr, eller Uhyret møder King Kong i pavens
torturkammer. Men tak for forslagene...

Nej, jeg har ikke en ghost-writer c|

Nej, jeg ser ikke mig selv som ateist, og jeg ønsker ikke at uddybe
det nærmere -- religion o.l. er efter min opfattelse en privatsag.

Ja, jeg er vegetar -- delvis. Jeg hørte jo, at omega 3 sku' være så
sundt, så jeg spiste en lax sidste sommer. Og det blev ikke den
sidste. Siden har jeg ikke været forkølet. Fedest. Desværre opvejes
denne glædelige begivenhed af natlige mareridt om *fisk*. Med tænder.
Lange, skarpe, spidse...

Nej, jeg er ikke ved at blive gift igen; ska' lige finde mine egne
ben, osv.

Ja, der er en bevidst fejl i Uhyret fra Betlehem, og du vinder en
præmie, hvis du opdager den.

Nej, Snow White Foundation er alvorligt ment.

Nej, der er ingen lov om, hvad I må sende til nyhedsgrupperne. Bare
brug jeres ytringsfrihed, der bli'r ikke mindre af den til os andre af
den grund. Og til jer, der endnu ikke kender projektet: Læs alt om det
her:
http://www.genstart.dk/blogpic/anderspeter.html
http://www.genstart.dk/blogpic/kvindedoed.htm
http://www.genstart.dk/blogpic/emagartikel.htm
http://www.e.magazine.dk/Nyheder/nyhed.asp?NyhedsID=2897

Nej, jeg har intet at gøre med uopklarede forbrydelser af nogen art.

Nej, jeg har heller ikke noget at gøre med det dér tegneserieblad!

Og nej, sorry, der kommer ikke flere malerier! Min sidste forbindelse
til dén verden er mit lille ugentlige croquis-hold, der som altid
kører torsdag nat kl. 00-03 på Ansgar Kirkegård i Odense. Vi mødes
under egen ved kapellet, og alle er velkomne!

Med venlig hilsen
Søren Mosegaard
forfatter, formand for Snow White Foundation
http://www.geocities.com/snow_white_foundation/