HJÆLP
Fra : Willy B. Stellander

Dato : 28-06-02 05:22

Hjælp !

Education is not a destination,
It´s a journey in life.

Vi søger 30 donatorer som er villige til hver at bidrage med kr. 1.000,00
til indkøb af skolebus til skolebørn i Filippinerne. Børnene har ofte lang,
ensom og farlig skolevej til fods og det er, desværre, almindeligt at disse
børn, især pigerne, bliver udsat for overgreb.

Alle beløb er selvfølgelig velkommen og kan indsættes på organisationens
konto i Jyske Bank. konto nr.: 5039-1111460

Doneret beløb over kr. 500,00 kan trækkes fra på selvangivelsen iflg.
Ligningslovens paragraf 8A.

EDUCARE PHILIPPINES
Almindevej 11
Landet
4920 Søllested
Yderligere info. På tel.: 40892574,
eller, E-mail: educare.ph@get2net.dk

Fra : LS

Dato : 28-06-02 07:49

Kære Willy.

Rigtig godt initiativ.. :)
Jeg kan se, at du - uheldigt for dig - ligeledes har sat dit indlæg op i
dk.kristendom. Det er mig en gåde, at de mennesker taler sådan til hinanden.
Dér hvor man regner med størst forståelse overfor den slags du laver, for du
en kold spand vand i hovedet.. Tilgiv dem, de ved ej bedre..
Jeg har ingen penge, men hvis du har en hjemmeside til dit projekt, kan jeg
tilbyde, at sætte et link op fra vores side, her hjemmefra.. Så bliver flere
mennesker henvist hen til dig?
Fortsat god dag
Louise-Stina

Fra : Jens Bruun

Dato : 28-06-02 16:08

"Willy B. Stellander" <tabinay@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> organisationens konto i Jyske Bank. konto nr.: 5039-1111460
>
> Doneret beløb over kr. 500,00 kan trækkes fra på selvangivelsen iflg.

Klage afsendt til abuse@get2.net og it-kriminalitet@politi.dk.

[FUT: dk.admin.netmisbrug]

--
-Jens B.

Fra : Willy B. Stellander

Dato : 29-06-02 03:30

Hej Jens B. Du kan klage til du revner. Den slags negative pjat kan vi ikke
spilde vor tid på.
MVH
Willy