Timeløn -> månedsløn?
Fra : HT

Dato : 27-06-02 17:42

Hej NG!

Undskyld, hvis det er et lidt OT spørgsmål, men i forbindelse med et
spagfærdigt forsøg på at lave et årsbudget mangler jeg nu et tal for
omregning af timeløn til månedsløn, da jeg er 14-dages lønnet.

Er det nogle, der har styr på det??

På forhånd tak.

HT

Fra : Ida Nielsen

Dato : 27-06-02 18:01

Du ganger din time løn med 160,33, det er det antal timer du har på en mdr.
Venlig hilsen
Ida Nielsen

Fra : HT

Dato : 27-06-02 18:27