Spørgsmål
Fra : Frank

Dato : 23-06-02 14:28

Men hvor får man fat i en Jesusfigur på en søndag eftermiddag?
mvh
Frank

Snow White Foundation <snow_white_found@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d15a9e2$0$78777$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Børge Højlund Jensen~

Dato : 23-06-02 14:38

"Frank" <frank_eriksen22@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Men hvor får jeg fat i en jesusfigur på en søndag eftermiddag?

Mon ikke der var nogle der skulle overveje at droppe det der med at brænde
Jesus på bålet og i strædet omvende sig til Gud.
Jer der brænder Jesus af på bålet er på vej til helvede hvis i ikke bekender
jeres synder og omvender jer til Jesus inden det er forsendt.
undskyld det måden at sige det på , men der er fakta.
Med hilsen fra Børge.
www.nydheder.subnet.dk.
se også.
www.oplevjesus.dk

Fra : Henning Makholm

Dato : 23-06-02 14:47

Scripsit "Børge Højlund Jensen der bor i Viborg." <b-h-j@oncable.dk>

> Mon ikke der var nogle der skulle overveje at droppe det der med at brænde
> Jesus på bålet og i strædet omvende sig til Gud.

Kukkuk Søren, du er genkendt. Hold så kæft med din spam.

--
Henning Makholm "No one seems to know what
distinguishes a bell from a whistle."

Fra : Benny Bomstærk

Dato : 22-08-02 21:29

"Børge Højlund Jensen der bor i Viborg." <b-h-j@oncable.dk> skrev i en
meddelelse news:af4j0f$nhd$1@sunsite.dk...

> "Frank" <frank_eriksen22@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>
> Jer der brænder Jesus af på bålet er på vej til helvede

Hvor fa'en ligger det?

BB

Fra : Brian Jensen

Dato : 22-08-02 22:39

On Thu, 22 Aug 2002 22:29:12 +0200, Benny Bomstærk wrote:

>"Børge Højlund Jensen der bor i Viborg." <b-h-j@oncable.dk> skrev i en
>
>Hvor fa'en ligger det?

Ovre på djælveøen tror jeg nok.

FUT til dk.snak.off-topic