Horisontale kontra vertikale meningsdanner~
Fra : Jonas Andreasen

Dato : 20-06-02 10:50

En gang for meget lang tid siden læste jeg om forskellige niveauer af
meningsdannere. Problemet er nu at jeg ikke kan huske hvad forskellen på de
2 er. Er der nogen der vil være behjælpelig med en kort opsummering. Jeg har
ledt en time nu, men kan bare ikke finde noget - håber der er en barmhjertig
sjæl derude.

/Jonas

Fra : Jonas Andreasen

Dato : 20-06-02 21:33

Jeg tror nok at vertikale meningsdannere er de, som som folk ser op til og
ikke er på niveau med. Det vil sige sportsstjerner, filmstjerner og andre
eksperter i deres respektive miljøer.

Horisontale meningsdannere er til gengæld folk som netop er på niveau med
befolkningen. Det kunne være en i vennekredsen eller andre som man føler sig
lige med.

Er det en korrekt forklaring?

Please et hurtigt svar.

/Jonas