Investeringsejendomme
Fra : Søren Kirch

Dato : 16-06-02 16:15

Hej

Jeg skal i gang med at skrive HD seminar om investeringsejendomme og hvordan
disse behandles i årsrapporten. I den forbindelse vil jeg gerne høre om der
i denne nyhedsgruppe er nogen, der kan henvise til Internet links eller
anden litteratur, hvor jeg kan finde oplysninger herom.

På forhånd tak!

Søren Kirch

Fra : Sir smokealot

Dato : 17-06-02 18:19

"Søren Kirch" <s_kirch@worldonline.dk> wrote in message
> [...]
> i denne nyhedsgruppe er nogen, der kan henvise til Internet links eller
> anden litteratur, hvor jeg kan finde oplysninger herom.

Prøv tlk.dk