Hjælp til aktie vudering?
Fra : Søren Jørgensen

Dato : 13-06-02 19:42

Ved ikke om dette er den rigtige gruppe, men jeg mangler hjælp til at vide
om jeg skal investere i NOBIA aktier der kommer på børsen om ca. 14 dage.
Jeg kan købe dem, som ansat til en kurs mellem 70 og 90. ( Ikke medarbejder
aktier) Nogen der har en vudering til om det er et godt køb, eller om
spørgsmålet hører til i en anden gruppe?

Mvh..Søren Jørgensen.

Fra : Jonas Dan Petersen

Dato : 13-06-02 22:57

> [...]
> aktier) Nogen der har en vudering til om det er et godt køb, eller om
> spørgsmålet hører til i en anden gruppe?

spørgsmålet hører til i dk.penge.investering