Ånder på TV
Fra : Rie Lysvad

Dato : 08-06-02 10:24

Hej
Jeg vil lige fortælle, at Åndernes Magt 2 nu bliver sendt hver torsdag aften
på TV2. Det er blevet sendt på TV Zulu her de sidste par måneder, men den
kanal er det jo ikke alle der kan tage.

Venlig hilsen Rie

Fra : R.N.

Dato : 10-06-02 20:35

"Rie Lysvad" skrev i en meddelelse

> [...]
aften
> på TV2. Det er blevet sendt på TV Zulu her de sidste par måneder, men den

En tak til Rie for oplysningen. Det er jo ikke alt man får set så grundigt i
programmerne i disse dejlige lyse sommeraftener. Men man er glad for at høre
når der er noget, der virkelig er værd at gå ind og se.

Det er forresten mærkeligt - næsten samtidig med at den serie startede, hvor
clairvoyante hjælper politiet, mener jeg helt bestemt at jeg læste at en
helt anden kanal ville sende noget om det at blive ført tilbage i tiden, som
for eks.
Rud Grant gør. Og det er der jo mange andre der også gør, så jeg glædede mig
til at se disse udsendelser.

Men da avisen var smidt ud, kunne jeg ikke huske på hvilket program det
skulle komme, og jeg har ALDRIG siden set den mindste antydning af, hvor
det ville blive sendt.

Med venlig hilsen elena@io.dk