Silvakursister
Fra : Holm

Dato : 14-05-02 15:52

Hej i Gruppen

Er der nogen her som har taget silvakursus ?

Jeg læser for tiden bøger skrevet af Wayne W. Dyer, og ved at han også er
"gammel silva-kursist" hvilket kan ses ud af hans livssyn.....
Er der andre der interesserer sig for denne forfatter her i gruppen ?

Jeg mener selv at få meget ud af begge dele, og at bruge hjernen på den måde
man lærer gennem Silva metoden er utrolig spændende, derfor ville det være
spændende at høre om andres oplevelser..........??!!

Holm

Fra : J¤mfruen\)

Dato : 15-05-02 13:43

"Holm" <dortheholm@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse
> Hej i Gruppen
>
> Er der nogen her som har taget silvakursus ?

Nej, men været glad for at læse bøgerne.

> [...]
ville det være
> spændende at høre om andres oplevelser..........??!!

Jeg finder Silvametoden interessant, bruger visualiseringer i
behandling.

> Holm

Kærlige hilsner
J¤mfruen)