Merkonom- lektiehjælp
Fra : UG

Dato : 27-03-02 18:03

Hej !
Er der nogen, der kan oplyse mig om hvor man kan gå ind på nettet og hente
lektiehjælp til :
Eksternt regnskabsvæsen,
Virksomhedsorganisation og
Kreativ problemløsning.
Jeg skal til eksamen i disse fag i maj måned.
Er der evt. nogle, der vil udveksle erfaringer med disse fag ?

Hilsen
Ulla

Fra : Sussi

Dato : 26-04-02 08:46

Hej Ulla

Jeg læser også "eksternt regnskabsvæsen" (dog ikke dine 2 andre fag),
og er nu ved at læse op til eksamen i Maj. Jeg skal også op i "IT i
administrationen". Jeg er åben overfor at læse/maile sammen, hvis det
kunne have interesse.
Bedste hilsner

Sussi