Re: Spændende læsning.
Fra : Matrixx

Dato : 19-12-01 23:20

Carsten Sinclair" <ufo@telefona.dk> skrev i en meddelelse
news:3c1f83dc$0$17383$4d4eb98e@read.news.dk.uu.net...
""Der er ingen tvivl: planen er "multifacetted".""

Absolut.

"Den indbefatter alle - i den grad, at vi alle bliver "ofre" for de tiltag
som vore ledere tvinges til at iværksætte.

Ultimativt må det have noget at gøre med "skabelsen" af et "nyt
supermenneske" ""

jeg tror ikke det er et mål i sig selv, men det er ganske givet et af
aspekterne som der bliver forsket i og som de er nået vidt med.

En ting jeg betragter som sten sikkert er at hovedmålet er TOTAL kontrol
over menneskeheden, hvordan, er egentlig meget simpelt, Problem - Reaction -
Solution, et princip der er blevet brugt i årtusinder og brugt af regeringer
verden over til den dag i dag, med stor succes.

Microchipping af mennesker vil blive intruduceret inden for de kommende år,
hunde har det allerede, i vise lande har militære special styrker allerede
microchips.
et af argumenterne "de" vil bruge for at overtale os er fordelene ved et
pengeløst samfund, forsvundne børn kan findes vi satelit osv. Hvad de givet
vis ikke vil fortælle os er hvordan det kan misbruges og kontrolere / styre
et menneske.

Andre ville måske sige: "At opfylde Gud's plan" -- her tænker jeg på
jøderne (zionisterne) - jeg vil hertil sige at de kommer ret tæt på at være
meget konkrete omkring deres egen plan-som de siger "... også er Gud's
plan" ... ----- har du læst ell. hørt om de jøder der har fundet en
kode i det gamle testamete ? ----
.... det har jeg, og jeg blev "vred" da jeg fandt ud af hvor langt at
jøderne fortolker og udfører disse "skjulte ordrer"

Hvad siger du til det .

Jeg har ikke læst, men godt hørt om teorien. Men jeg tror de blot er et brik
i spillet og ikke kender til den virkelige agenda.

Bortset fra det, synes jeg at det er skræmmende hvor let menneskene lader
sig narre, trods de beviser der eksisterer, vender de fleste bare det døve
øre til også selv om de kan se der er noget galt.

Hvorfor er der ingen der stiller spørgsmålstegn ved at 34 ud af de 43
præsidenter der har siddet i USA, er genetisk relateret til Charlemagne og
alexander den store? ( Kilde : Det engelske historisk / genelogisk museum ),
hvorfor bliver sådan noget ikke nævnt i medierne.......( læs Children of the
Matrix eller The Biggest Secret - The truth shall set you free....etc.

Verdens top politikere / embedsmænd er til knyttet en eller anden form for
satanisme, søg under : bohemian Grove - Cathy O'Brien - Daniel Ryder - The
Franklin cover-up...etc. ( og det her er RIGTIG satanisme, ikke wannabee. )

1 Verdenskrig - 2 Verdenskrig - Den franske revolution - og mange andre,
styret og planlagt, det er bevisligt!!!

Når man har sat sig ind i tingene og ved at ovenstående er sandt, skulle man
så tro på at
terroen mod World trade center, er hvad det giver sig ud for at
være?....nogen der synes at Bush har udvist en lidt underlig
adfærd??...erklære krig mod terrorisme....hmm....læg mærke til hvem der har
fordel ud af hvad der er sket, befolkningen i USA?....et definitivt NEJ, se
hvor mange friheds begrænsende love og regler der er blvet ændret til fordel
for efterretnings tjennester verden over, efter terroen. Love som "vi"
normalt ikke ville acceptere, men efter terroen gøre vi, fordi vi kan se at
der kræver en opstramning, så det ikke sker
igen....Problem...Reaction...Solution.

Wish you the best, Matrixx.

Fra : Rado

Dato : 07-01-02 23:19

On Wed, 19 Dec 2001 23:19:35 +0100, "Matrixx"
<Matrixx@mail1.stofanet.dk> wrote:

> [...]
>Matrix eller The Biggest Secret - The truth shall set you free....etc.

Det kunne jo tænkes at være noget karmisk. De ting der foregår her i
verden er bestemt ikke tilfældige, men de sammenhænge der er i tingene
kan jo fortolkes på mange forskellige måder.

Personligt er jeg ikke meget for alt det her konspirationshalløj - jeg
tror mere det simpelthen er enkeltpersoner der plejer deres personlige
interesser, i den overbevisning at de gør det rigtige. Men når der er
tilstrækkelig mange der arbejder for de samme (i andres øjne) negative
interesser, kommer det let til at ligne en konspiration, hvis man
tager de briller på.

--
Rado

Formerly,We Suffered From Crimes.
Now,We Suffer From Laws.
- Tacitus

Fra : R.N.

Dato : 12-01-02 15:05

"Rado" skrev i en meddelelse

> Formerly,We Suffered From Crimes.
> Now,We Suffer From Laws.
> - Tacitus

Ret fint. Når man har læst 1. linje og er på vej gennem 2. tror man at det
må handle om alle de love der bliver strikket sammen i EU eller af vores nye
regering. Men at det er sagt af Tacitus - nå ja, det er selvfølgelig
derfor du har sat det i din signatur.

Minder een om sætningen: Der er intet nyt under solen.

Med venlig hilsen elena@io.dk
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~*
Når man siger nej til det, man ikke vil have,
åbner man døren for det, man ønsker.

Fra : Rado

Dato : 13-01-02 00:22

On Sat, 12 Jan 2002 15:05:14 +0100, "R.N." <elena@io.dk> wrote:

>Ret fint. Når man har læst 1. linje og er på vej gennem 2. tror man at det
>må handle om alle de love der bliver strikket sammen i EU eller af vores nye
>regering.

Jeg faldt lige over et citat fra Seth idag, der handler lidt om det
samme:

"In basic terms, civilization is dependent upon the spontaneity and
fulfillment of the individual. Your civilization is in sad straits.
Not because you have allowed spontaneity or fulfillment to
individuals, but because you have denied it, and because your
institutions are based upon that premise."

--
Rado

Religion and science are opposed ... but only in the same sense
as that in which my thumb and forefinger are opposed - and between
the two, one can grasp everything.
- Sir William Bragg

Fra : R.N.

Dato : 13-01-02 12:09

"Rado" skrev i en meddelelse
"R.N." <elena@io.dk> wrote:

> [...]
> individuals, but because you have denied it, and because your
> institutions are based upon that premise."

Ja de har netop fornægtet det, men det uhyrlige er, at det kan folk ikke se.
Jeg ved ikke om de er blinde eller de sover Tornerosesøvn.

Den signatur du har på i dag, vil jeg tænke over et par dage, den ER nemlig
tankevækkende.

Venlig hilsen Elena
~~~~~~~~~~~~~~~*
"Mange mennesker gør modstand
mod det, de helst vil have".

Fra : Rado

Dato : 15-01-02 16:42

On Sun, 13 Jan 2002 12:08:57 +0100, "R.N." <elena@io.dk> wrote:

> "R.N." <elena@io.dk> wrote:

>Den signatur du har på i dag, vil jeg tænke over et par dage, den ER nemlig
>tankevækkende.

Jeg plejer at sige det sådan at videnskaben forklarer _hvordan_
tingene sker, mens religionen forklarer _hvorfor_. Og man er nødt til
at have begge dele med for at forstå helheden. Det er ligesom et
batteri - det giver ingen mening med en plus pol uden der også er en
minus pol. Der er tilsyneladende bare folk i begge lejre der har lidt
svært ved at forstå eller acceptere modpartens forklaringer.

Den evige kamp mellem kreationister og evolutionister i alt.origins er
et godt eksempel. I "Guddommelige Samtaler" er der en løsning på
problemet som er helt i tråd med det her:

"Nej, min søn, tilhængerne af udviklingslæren har ikke
ret. Jeg skabte alt dette - alt dette - på et øjeblik - i ét helligt
øjeblik - nøjagtigt som tilhængerne af skabelsesberetningen
har sagt. Og... det skete gennem en udviklingsproces der
tog milliarder og milliarder af det I kalder år, nøjagtigt som
tilhængerne af udviklingslæren påstår.

Det er "rigtigt" hvad begge parter siger. Som kosmonauterne opdagede,
så afhænger det af hvordan du ser på det."

Fra : Achton Nick Nethercl~

Dato : 28-01-02 02:51

> [...]
>
> Det er "rigtigt" hvad begge parter siger. Som kosmonauterne opdagede,
> så afhænger det af hvordan du ser på det."

Jeg har også læst 'samtalen' og ovenstående forklaring - men
videnskabeligt anlagt som jeg er (dog muligvis også ude af stand
til at fatte den faktiske sandhed omkring "tid, som vi kalder det"),
kan jeg ikke se, hvordan det evolutionære og religiøse syn på
Homo Sapiens' opståen på denne planet kan forenes. I mit hoved
blev vi enten til, da Gud skabte os i nogenlunde den form vi har nu,
for adskillige millenia siden, eller også har vi "langsomt" fundet vej
til vores nuværende form gennem naturen's uransagelige, omend
logiske og beregnelige, veje.
Eller skal det forstå således, at vores evolution er "planlagt" på
forhånd, og at der ikke findes andre væsener på denne planet med
samme guddommelige funktion og bevidsthed, som vi har? Hvordan
forklares så vores tilsyneladende genetiske relation til aber og
orangutanger? Og intelligens fundet hos delfiner?
Muligvis er jeg blot ikke oplyst nok til at se sandheden, og måske
ser jeg tingene fra et helt forkert synspunkt, men jeg er ikke ignorant,
og har grublet længe over dette spørgsmål. Hvad er din mening?

Lys og glæde,
Achton
---
"In the beginning the Universe was created. This has made a lot of
people very angry and been widely regarded as a bad move."
-Douglas M. Adams

Fra : J¤mfruen\)

Dato : 28-01-02 07:32

"Achton Nick Netherclift" <dsl42068@vip.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:a32ap2$lh$1@news.cybercity.dk...

> [...]
ignorant,
> og har grublet længe over dette spørgsmål. Hvad er din mening?

Forestil dig, at du får en lys ide om at bage. Bage en masse
forskellige kager ud af samme dej. Sådan bliver ideen skabt i ET
eneste øjeblik. SÅ går du igang med "skaberværket" dejen skal
hæves, når den er rørt sammen. en klump bliver måske til boller,
en anden klump laver du til fastelavnsboller med creme i, og
glasur på. en Tredie klump kan der blive kanelsnegle af - Sådan
kommer selve skabelsen til at tage tid. I alle "kagerne" er de
samme grundstoffer ( byggesten) ligesom der i alle levende væsner
er DNA og grundstoffer. Se på en gærdej: Når du ælter den sammen -
videreudvikler den sig, efter ½-1 time er den klar til formning og
bagning. Men lader du den ligge og hæve yderligere ja så
fortsætter udviklingen.

Sådan forstår jeg, at GUD skabte alt, i et eneste øjeblik. Skabte
planen hvorigennem vi fortsat udvikler os.

> Lys og glæde,
> Achton

Kærlige hilsner
J¤mfruen)

Fra : Carsten Sinclair

Dato : 11-02-02 18:43

En af kvantefysikkerne på Nils Bohr Instituttet har formuleret det med
tiden på en måde som jeg kan li'

Han siger det nogenlunde sådan her : Gud skabte tiden for at
forhindre alting i at ske samtidig !!!

Fint ikk'

St.Clair

Fra : Achton N.

Dato : 11-02-02 22:11

> Han siger det nogenlunde sådan her : Gud skabte tiden for at
> forhindre alting i at ske samtidig !!!
>
> Fint ikk'

Joeh... bortset fra, at visse bøger[1] påstår, at alting rent faktisk
SKER samtidigt. Alle hændelser, der nogen sinde har fundet
sted, vil finde sted og finder sted lige nu, gør det på samme tid.
Tiden er et abstrakt fænomen, VI har skabt for at kunne skelne
mellem det, der lige er sket, det der sker, og det der (måske)
vil ske i morgen.

I CWG er der en ret flot analogi, der forklarer det nogenlunde
således:
Tid er inddelt i fortid, nutid og fremtid. Lidt ligesom at rummet
er inddelt i hér, dér og det imellem. Rummet imellem holder
hér og dér på plads på samme måde, som det evige nu holder
før og efter på plads.
Hvis man forestiller sig livet, rummet og tiden som en stor klippe,
som består af tusindevis af protoner, neutroner og atomer, der
alle farer rundt i mellem hinanden i en stor forvirring, tager det
"TID" at bevæge sig fra den ene partikel til den næste, og
samtidig passerer man gennem "RUM". Så selvom klippen ude
fra et makrokosmisk synspunkt udenfor vil se ud som om den
står helt stille, er der i virkeligheden ikke andet end bevægelse
inde i den. Bevægelsen er "LIVET". Hvad der er sandhed
afhænger således fra hvilket punkt man anskuer det; Guds
kosmiske, synspunkt eller vor egen fysiske virkelighed.

I alle fald er det fascinerende at tænke på ...

Achton.

[1]. Blandt andre Neale Walsch's "Guddommelige Samtaler".

--
..oOo. .oOo. .oOo. .oOo.
achton n. netherclift "Only two things are infinite, the universe