/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / FrontPage / Spørgsmål
10  PARKENSS 1050
Link på min hjemmeside..
Fra : peterpyt
Vist : 602 gange
50 point
Dato : 03-02-07 23:27

Hvordan er det lige at man får et hyperlink til at åbne i et nyt vindue??
/Peter..

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 60 point
Dato : 03-02-07 23:31

Når du har højreklikket på¨det der skal være linket kommer der en boks frem hvor du dels vælger linket og dels (bl.a.) kan vælge destinationsramme, hvor du vælger nyt vindue OK!

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 03-02-07 23:32

Altså forudsat at det er FrontPage, som kategorien viser, at du anvender.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 03-02-07 23:33

<body bgcolor="white" text="black" link="blue" vlink="purple" alink="red">

<p><a href="http://?????????" target="_blank">Link</a></p>
</body>

</html>

Kommentar
Fra : disken

Dato : 03-02-07 23:35

</head>

<body bgcolor="white" text="black" link="blue" vlink="purple" alink="red">

<p><a href="http://www.kandu.dk" target="_blank">Link</a></p>
</body>

Kommentar
Fra : disken

Dato : 03-02-07 23:37

Ellers skal du bruge **blank** som target.
Det hedder noget andet i Frontpage

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 03-02-07 23:39

egenskaber for hyperlink -> vælg så hvad du vil i "Destinationsramme"

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 03-02-07 23:41

Sådan ser det ud i FrontPage: [CODE<a target="_blank" href="http://www.xxx.dk/">

[/CODE]

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 03-02-07 23:42

Ja uden det code shit!

Godkendelse af svar
Fra : peterpyt

Dato : 04-02-07 10:34

Tak for svaret BjarneD.

Mine links virker allerede...

/Peter ..

Kommentar
Fra : BjarneD