/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Flash / Spørgsmål
10  Dr.Disco 500
Flash og Html
Fra : louise84
Vist : 1003 gange
20 point
Dato : 26-01-07 12:41

Hej!

Håber virkelig på at der er nogle der kan hjælpe mig med dette problem... Jeg har en flash-fil og denne flash-fil overlapper alt andet på min .html side... Hvordan kan jeg få flash-filen til at ligge sig bagved og er dette overhovedet muligt? Jeg ved at man til overlapning kan bruge z-index, men dette hjælper ikke....

Sidder og skal bruge et svar hurtigst muligt så håber meget på et hurtigt svar fra nogle kyndige folk...

På forhånd mange tak!
Med venlig hilsen
Louise

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 30 point
Dato : 26-01-07 13:02

Jeg har aldrig hørt om at indlejre flash som baggrundelement. For det er vel dette du ønsker?

Sjovt nok fandt jeg dette: http://sonspring.com/journal/css-flash-and-xhtml

..er det noget du kan bruge?

..hvis?

Så er jeg MEGET intereeseret i en tilbagemelding

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : louise84

Dato : 26-01-07 19:35

Årh mange tak for tilbagemeldingen og JA, jeg kunne bruge det, så jeg er ret glad lige nu
Endnu engang mange, mange tak!!!

God weekend!

Godkendelse af svar
Fra : louise84

Dato : 26-01-07 19:37

Mange, mange tak for svaret, det hjalp mig med mit problem og nu ved jeg jo så det til en anden god gang... Super!!

Ha' en rigtig god weekend!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-01-07 09:04

Selvtak. Jeg skal gerne indrømme, at jeg selv blev en smule klogere

</MOLOKYLE>