/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Hjælp til skærmproblem.
Fra : osecher
Vist : 300 gange
100 point
Dato : 23-01-07 12:48

Hjælp !
Min skærm skifter med mellemrum til en opløsning på 800x600 pixels , det er irriterende når man ikke kan se alt hvad der er i vinduet fordi dert fylder for meget , når opløsningen ellers skulle være 1152 x 864 Pixel . Jeg prøver at skifte via kontrolpanet , men efter kort tid skifter skærmen tilbage til 800 x 600 igen .

Venlig hilsen
Ole Secher

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 23-01-07 12:51

Opdater driver til grafikkortet.

Annuller spørgsmålet
Fra : osecher

Dato : 09-02-07 17:29

Jeg har løst problemet ved at gå tilbage til et geninstalleringspunkt , fra før der blev problemer . det kostede så lidt geninstallering af programmer der var oprettet i den tid der var skærmproblemer , men nu kører det hele fint . venlig hilsen osecher.