/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
Er der nogle der kender?
Fra : Manse9933
Vist : 516 gange
200 point
Dato : 22-01-07 11:24

En god side(alle tekniske data detaljer/billeder) der hadler om wifi antenner,han/hun stik/kabler o.s.v
Detalje rigdom er vigtigt.

Manse9933

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 22-01-07 11:35
Kommentar
Fra : e.c

Dato : 22-01-07 11:40

Her har jeg handlet og der står lidt af det du skal bruge, men desværre ikke den store oversigt.
http://www.microlan.dk/shop/products/productlist.aspx?menuid=WLAN&level=1

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-01-07 11:41
Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 22-01-07 11:55

n/a det skulle helst være en side der handler om tekniske
dybtegående detaljer og med billeder af diverse hardware,jeg skal opsætte et inteligente hjemme netværk,med trådløs MIMO
router i den nærmeste fremtid,jeg skal simpelt hen finde det bedste af det bedste,og i antenne verden mangler jeg detaljeret viden(externe antenner/kabler)
Er der ikke en der kender en nørd side
Jeg vil altid vide alt om det jeg vil købe før jeg køber det,f.e.k.s. hardwaren jeg køber,hjemmeside/opdaterings tilgængelighed/service,det syntes jeg er vigtigt at vide
før jeg indkøber hardware,jeg vil finde hardware med de
bedste specifikationer/protocoller o.s.v også
finde hardwaren,derefter tjekke pcoducenten's HP og
deres service standart.

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 210 point
Dato : 22-01-07 11:57

Det ligger da altsammen i linket - du skal da bare klikke videre

http://computer.howstuffworks.com/wireless-network.htm

Godkendelse af svar
Fra : Manse9933

Dato : 22-01-07 12:03

Det første man bliver blind på det er øjnene

Tak refi,dit stædige asen

Havde du ikke skarket mig i r.v'en så havde jeg overset
det

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 22-01-07 12:07

SPARKET av

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-01-07 12:09

Selv tak....

Bruger selv at lægge brillerne af og til