/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Er kandu.dk stoppet?
Fra : tpct
Vist : 781 gange
50 point
Dato : 21-01-07 23:16

Hva skete der med kandu d. 14.11.2006? se her : http://www.cvr.dk/Site/Forms/PublicService/DisplayCompany.aspx?cvrnr=26847516

Evt. link til andre inlæg om dette....

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 21-01-07 23:27

Jeg tror at det er noget andet kandu der der er tale om
Mvh Sune
http://www.google.dk/search?hl=da&q=Kandu+ApS&meta=

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 21-01-07 23:27

Jeps - den er god nok.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 21-01-07 23:31

Når man klikker videre på linkene "se oversigt" i bunden af siden, så forstår man bedre at de heller ikke svarer på henvendelser fra brugerne!

Hvis det da ellers er det samme selskab???

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 21-01-07 23:31

Firmaet bag dette forum hedder Estreet aps og er fra Solrød Strand, men hvad kandu i Sakskøbing var og om det har haft nogen tilknytning til Estreet skal jeg ikke kunne sige.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 21-01-07 23:39

Citat
Er kandu.dk stoppet?

Næh....Kandu lever da i bedste velgående...ellers kunne vi jo ikke fortsat bruge det

mvh dova

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 21-01-07 23:42

Mmnjah.. det kunne vi måske nu nok dova. Fordi et firma lukker kan deres websider skam godt køre en betalingsperiode og lidt til.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 21-01-07 23:43

Hvis man søger lidt på de gule sider, så får man:

Krenkerup Godskontor
Krenkerupvej 33
4990 Sakskøbing

og:

Krenkerup Skovdistrikt
Krenkerupvej 33
4990 Sakskøbing

Vejret taget i betragtning, så må medarbejderne på KANDU sidde fast ude i pladermarkerne, og ellers have travlt på den fædrende gård!

Kommentar
Fra : tpct

Dato : 21-01-07 23:45

dova har du betændelse i æggestokken?

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 21-01-07 23:46

Det bekræfter kun hvad mange herinde har sagt tidligere: Teamet bag kandu er nogle bønder!

Kommentar
Fra : severino

Dato : 21-01-07 23:59

Citat
dova har du betændelse i æggestokken?

Tjaaa, jeg fortrækker æg fra økologiske fritgående høns!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 22-01-07 00:01

Citat
dova har du betændelse i æggestokken

Nej det er jeg helt sikker på jeg "ægge" har

Og synes egentlig det var en underlig malplaceret og totalt overflødig bemærkning

Kommentar
Fra : tpct

Dato : 22-01-07 00:02

severino enig, det er også dem jeg plejer at købe.....

Kommentar
Fra : tpct

Dato : 22-01-07 00:04

dova syndtes nu den stemte ret godt overens med den bemærkning du kom med, som vist heller ikke lige havnede hvor den skule...

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 22-01-07 00:06

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 22-01-07 01:20

Kandu.dk er IKKE stoppet - er netop overgået til en meget hurtigere server, som alle nok har observeret.
Kandu.dk har udsendt denne meddelelse:
http://www.kandu.dk/tip15444.aspx

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 22-01-07 03:09

Kandu APS har intet med kandu.dk at gøre, det er undersøgt før !

Tillykke tpct
Du er netop nået ind på min Blackliste,
for dit sprog her,
og ikke mindst for det eneste spørgsmål du har/havdede, som du netop har anulleret.
Dit spørgsmål til 20point var jo besvaret af mig,
Citat
Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål
Og min hjemmeside, står i indlæggene og det er jeg ikke intrerasse over længer tid....

Men ikonerne fra Apache2 dem kunne du da bruge.
http://www.kandu.dk/Spg96055.aspx

Nej anullerede spørgsmål de forsvinder ikke !

Til grin for 20point

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 22-01-07 03:18

Glemte lige
http://tpct.eu/icons/

Kommentar
Fra : disken

Dato : 22-01-07 04:18

Sgu da ikke værre end molokyle´sidste internetside ? eller andet fra samme BRUGER
Se under tips,,,Verden er dig selv nærmest
denne vrker ikke men ?
http://www.advarsel.dk/
BEE stukket...

Kommentar
Fra : disken

Dato : 22-01-07 04:32

Det var SGU ikke den sidste ___________
side..
Men TÆR på
ODER.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-01-07 07:01

disken -> Nu ved jeg ik' lige hva' jeg skal blandes ind i dette for, men jeg har ikke lavet eller vedligeholdt en hjemmeside i over 3 år. Den sidste hjemmeside jeg 'legede' med var denne: http://home20.inet.tele.dk/friheden/ som blev oprettet omkring d.01-05-03 ..og nedlagt: d.01-07-03.

Jeg opgav det der med en personlig hjemmeside, da jeg ikke mener at have noget relevant at byde ind med, som jeg finder det umagen værd, at besvære andre eller belaste internettet med.

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : me67

Modtaget 50 point
Dato : 22-01-07 12:35

Citat
Tillykke tpct
Du er netop nået ind på min Blackliste,
for dit sprog her

Vær ikke ked af det "tpct" - jeg er også havnet der sammen med 35 andre - tror "natmaden" har et seriøst problem hvad angår andres indlæg med undtagelse af sine egne.

Citat
og ikke mindst for det eneste spørgsmål du har/havdede, som du netop har anulleret.
Dit spørgsmål til 20point var jo besvaret af mig

Nåååååååååårrrrrr hvor var det dog synd for dig - kom her hen og få tørret øjnene og få en kiks.

Jeg oprettede gerne et indlæg og gav dig (læs: natmaden) alle mine over 7000 total ubrugelig point

Citat
Til grin for 20point

Endnu engang - hvor er det dog synd for dig.

Og om du "natmaden" så Blacklistede mig 5000 gange er jeg total blåfrossen et vist sted da der er 198.377 andre medlemmers indlæg jeg kan deltage i hvis det havde min interesse uden du kan gøre det mindste ved det.

Kommentar
Fra : tpct

Dato : 22-01-07 16:19

Tak til me67..

Var helt bange for, jeg var den eneste der rystede på hovedet over klovnen natmaden....

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-01-07 02:38

Når/hvis man ikke lukker et spørgmål som er behørigt besvaret. Hvem er så en klovn?

Er det for at 'spare' nogle point, man ikke accepterer-, men anullerer spørgsmålet, er det det da spørgsmålsstilleren som er en klovn og har misforstået konceptet bag kandu.dk, som er vidensdeling og bruger til bruger hjælp. Der er jo ingen andre som får glæde af løsningen, hvis ikke spøgsmålet havner blandt besvarede.

Ret beset tror jeg natmaden er græsk-katolsk i forhold til de 20 point, hvis jeg kender ham ret

Derimod tror jeg natmaden har et problem med brugere, som har svært ved at begå sig socialt og håner andre, i stedet for at forholde sig til emnet.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tpct

Dato : 23-01-07 07:39

molokyle, det skal lige siges at jeg ikke fik et svar jeg kunne bruge, og jeg fik aldrig løst det jeg spurgte om...

Jeg gir da gerne point vidre,
men jeg ligger da ikke skjul på at jeg syndtes at point systemet er totalt laterligt, da det bare blorkere for dem som aldrig rigtigt for nogle point...

Godkendelse af svar
Fra : tpct

Dato : 23-01-07 07:39

Tak for svaret me67.

Kommentar
Fra : me67

Dato : 23-01-07 11:25

Citat
Ret beset tror jeg natmaden er græsk-katolsk i forhold til de 20 point, hvis jeg kender ham ret

Har mine tvivl - hvorfor så galpe op om det ??????

Citat
Derimod tror jeg natmaden har et problem med brugere, som har svært ved at begå sig socialt og håner andre, i stedet for at forholde sig til emnet.

Hvis ikke man kan tåle lugten i bageriet er der et kryds oppe i øverste højre hjørne der er beregnet til at trykke på hvis ikke man kan bruge siden til noget (blot info for den som ikke var klar over det) og hvorfor overhovedet kommentere i et indlæg hvis ordvalget i en given kommentar ikke lige passer ind i ens humør ??????

Citat
Tak for svaret me67.

I følge politivedtægterne (læs:uskrevne regler) her på kandu.dk har jeg vist ikke besvaret dit spørgsmål og derfor ej heller berettiget til alle de point og som jeg ved gud ikke ved hvad jeg skal bruge til - men ellers selv tak

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 23-01-07 11:42

At acceptere et indlæg der handler om noget helt andet er da lige så dumt somalle de personangreb der forekommer i dette spg.
Rent tidsspilde!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-01-07 12:00

Rødt kryds i kalenderen: Endelig noget vi er enige om BjarneD

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tpct

Dato : 23-01-07 18:00

Citat
I følge politivedtægterne (læs:uskrevne regler) her på kandu.dk har jeg vist ikke besvaret dit spørgsmål og derfor ej heller berettiget til alle de point og som jeg ved gud ikke ved hvad jeg skal bruge til - men ellers selv tak

Ja der har du vist fat i den lange ende...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-01-07 09:19

Tsk tsk...

</MOLOKYLE>