/ Forside/ Teknologi / Udvikling / HTML / Spørgsmål
10  miritdk 1110
vises ikke ens billede mangler
Fra : Fåreklipperen
Vist : 541 gange
20 point
Dato : 20-01-07 00:21

HJÆLP nu har jeg endelig fået lavet en ny site og bedst som det gik godt i IE ville jeg lige checke den i Oprea F... det aflange billede til højre for teksten var væk hvorfor er det væk?

www.faareklip.dk

fåreklipperen

Kommentar
Fra : Ilhja

Dato : 20-01-07 00:26

Nu sidder jeg og undre mig lidt fordi hos mig ser den ens ud både i opera, IE og Firefox

Kommentar
Fra : Fåreklipperen

Dato : 20-01-07 00:28

hvordan ens? er der et aflangt billede med nogle får på mark? hvis det er der fungerer det jeg har kun billedet på min skærm med IE

Kommentar
Fra : Ilhja

Dato : 20-01-07 00:30

Der er så ingen billede af nogle får hos mig overhovedet. Heller ikke i IE

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 20-01-07 00:31

Hos mig ser det ens ud i IE 7.0 - Firefox og Opera, dog har de to sidste browsere en sort linie i toppen af siden på størrelse med denne skrift. Ser nydeligt ud.

//bentjuul

Kommentar
Fra : Fåreklipperen

Dato : 20-01-07 00:32

Okay ser du det var jo så ikke lige planen, det må rettes senere på døgnet gider ikke mere i dag. men tak for hjælpen

Fåreklipperen

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 20-01-07 00:33

Der er heller ingen billeder af Får hos mig i de tre browsere.

Kommentar
Fra : Fåreklipperen

Dato : 20-01-07 00:35

Tak for de fine kommentarer bentjuul, det er altid rart når folk kan lide ens arbejde, jeg vender til bage når det virker det hele, der skulle jo gerne nogle billeder på også

Fåreklipperen

Kommentar
Fra : iah

Dato : 20-01-07 05:29

Et relevant spørgsmål...

Får får får eller får de lam?

Jeg ku' æ' la' vær'...

Der vises heller ingen billeder her!

iah

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-01-07 10:10

Er det denne DIV du tænker på:
Kode
<div id="image" title="Får under himlen" ></div>

?

..med 'tilhørende' CSS:
Kode
#image {
   float: left;
   width: 150px;
   height:600px;
   vertical-align: top;
   margin-top: 12px;
   margin-left: 5px;
   background-image: url(file:///C|/Documents%20and%20Settings/Mikkel/Skrivebord/Faareklip2007/images/sheep.jpg);
}

Så er det fordi du har angivet billedet som liggende lokalt på dit C: drev

..som du jo sikkert godt ved, skal du angive en absolut (http:) eller en rodrelativ (/) adresse

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-01-07 10:14
Kommentar
Fra : Fåreklipperen

Dato : 20-01-07 11:26

molokyle

Nu har jeg rettet i referencen nu virker det hjemme hos mig i både opera og IE

hvad hjemme hos dig

Fåreklipperen

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 20 point
Dato : 20-01-07 12:22

Tipper-Topper

..også i Opera, Netscape og Mozilla Firefox !

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : Fåreklipperen

Dato : 20-01-07 12:24

Tak for svaret molokyle.