/ Forside/ Interesser / Helbred / Fitness / Spørgsmål
10  granner01 200
sprøjter+nåle
Fra : frederikshavn
Vist : 1020 gange
100 point
Dato : 17-01-07 21:46

Hej
Jeg har bestilt en Deca Durabolin 200 mg, 2 ml kur,men jeg mangler sprøjter+nåle,er der nogen der ved hvilke sprøjter+nåle,jeg skal bruge,og hvor jeg kan bestille dem

Kommentar
Fra : dova

Dato : 17-01-07 21:58
Kommentar
Fra : dova

Dato : 17-01-07 22:00

Citat
Nogle af de fysiske bivirkninger er udvikling af bumser (akne), leverskader, hurtig vægtforøgelse, hjerteanfald, stigning i kolesterolindholdet i blodet og nedsat forplantningsevne. Derudover er der en række fysiske bivirkninger, som kun ses hos mandlige brugere. Det drejer sig om impotens, skrumpning af testiklerne, prostataforstørrelser (blærehalskirtlen), lysere stemme samt væskeophobninger i kroppen.
Af psykiske bivirkninger kan nævnes humørsvingninger, voldelighed, ukontrollabel adfærd, psykotiske træk samt ændringer i seksualdriften er blandt de hyppigste psykiske bivirkninger.

Og så dem der er døde af det, bl.a 2 af dem der var meget kendte i "verdens stærkeste mand" konkurrencerne

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-01-07 22:01

Tag det med til din læge....

Han kan råde dig desangående

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 17-01-07 22:34

Citat
voldelighed, ukontrollabel adfærd, psykotiske
Faktisk et stort problem og er ofte årsag til at polletierne har lakridspind eller peberspray i brug.
BARE FOR DUMT!

Accepteret svar
Fra : thulin

Modtaget 100 point
Dato : 18-01-07 09:54

Kan købes her:
http://www.wiotech.com/default.asp?lang=da

Ellers kan du købe dem på apoteket, hvis du bare oplyser hvor store mængder du skal injektere.
På nettet kan jeg sjusse mig frem til at du skal have ca. 30 ml om dagen.

Men det ved du forhåbntlig selv, inden du går igang med at tage steoider.

Kommentar
Fra : thulin

Dato : 18-01-07 09:55

Ja du skriver jo selv 2ml, så er det vel sådan en sprøjte du skal have.

Fandt bare en side hvor de beskrev at man tager 200ml om ugen... nå det er jo under ordnet.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-01-07 10:01

Hvis ikke din læge hjælper dig?

..så spørg Bjarne Riis, Lance Armstrong, Basso ....eller i dit lokale fitness center

I københavn uddeles gratis 'værktøj' til narkomaner på Vesterbro. Måske du kan 'låne' et sæt?

Her er de sidste nye 'modeller': http://www.medictinedic.dk/p08.html

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-01-07 10:03

Hmmm... disse 'nyler' var vist til drop, men på siden finder du et større udvalg af 'pumper'.

Eks. : http://www.medictinedic.dk/p11.html

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-01-07 10:05

Her er narkomanernes nyeste 'pumpestationer' : http://www.medictinedic.dk/p07.html

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : frederikshavn

Dato : 22-01-07 08:29

Tak for svaret thulin.