/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Flash / Spørgsmål
10  Dr.Disco 500
Hjemmeside i flash
Fra : 234
Vist : 564 gange
50 point
Dato : 07-01-07 21:08

Hej !
Jeg vil gerne lave en hjemmeside i flash.
Jeg kører i flash 8 i øjeblikke.
Hvilket program skal jeg bruge til at lave en hjemmeside med ?

Er der nogle som kan hjælpe mig med mit problem ?

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 60 point
Dato : 07-01-07 21:17

Brug Flash 8 som du jo har til at lave din Flash hjemmeside.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 07-01-07 22:04

Hvis du tænker på færdige hjemmesider, er der lidt at gå til her.
Men det kan tage evigheder at LOADE din hjemmeside, så advar mod DETTE..
http://www.softpedia.com/get/Internet/WEB-Design/Flash/Flash-Effect-Maker.shtml
http://www.trendyflash.com/

Kommentar
Fra : disken

Dato : 07-01-07 22:37

Tvivler på der er mange der ''gider'' disse lange intro´sider mere.
Men pænt ser det DA ud, men ikke for brugere med en langsom forbindelse
Har prøvet det, og finder skidtet temmeligt irriterende.

Eller lav det i PowerPoint, og læg ud som en Flashside.
Med WonderShare PP2Flash, så måske....?

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 07-01-07 23:16

Men jeg er nok lidt i tvivl om hvad du mener 238 ??? Hvis det er et spørgsmål om at få lagt din swf ind i html - så kan du også gøre det med Flash 8.
Så skal du gå ind i "File" og her konfigurere "Publish Settings" og under fanebladet "Formats" sætter du flueben ud for henholdsvis Flash og HTML og navngiv de to filer og sluttelig yderst th. trykker du på mapperne og angiver distination for dine filer og tryk herefter på Publish".

//bentjuul

Kommentar
Fra : disken

Dato : 08-01-07 00:52

b__hjul
Citat
Jeg vil gerne lave en hjemmeside i flash.

Hopper her
...

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 08-01-07 00:59

Citat
Jeg kører i flash 8 i øjeblikke.

Citat
Hvilket program skal jeg bruge til at lave en hjemmeside med ?

Så jeg kan godt forstå at du hopper fra her disken

Kommentar
Fra : disken

Dato : 08-01-07 01:36

Troede jeg var HOPPET op, på en stol.

Men at lave en side / hjemmeside med MX 8 Flash,
det TAGER vist et par år, eller en lidt BEDRE bruganvisning end din..../// B_hjul
Den er SÆRDELES god, til at komme igang med,___ men ALT
det tilbehør, der følger med MX, ORKER jeg ikke sætte mig ind i.
Når man kan få programmer, der selv laver ___skidtet.

Håber ikke du tager den som en fornæmelse,
det burde tages som en GODKENDELSE af dit arbejde, for at gøre
det muligt for andre,,,,,,,bare at få den til at SIGE FLASH.

Havde jeg ikke set din side, og et par billeder, tror jeg =
katten fik PROGRAMMET I R_____

Så tak for den...

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 08-01-07 01:51

Disken, du taler om programmer du intet kender til - og sandsynligvis aldrig kommer til at lære bare en smule af men det ville være tåbeligt at bruge andet end Flash 8, når spørgeren har det, der er det bedste program til flash.
Du burde nok koncentrere dig mere om dine egne svar så de blev mere forståelige, end at bruge tid på mine kommentarer til spørgeren.

Godkendelse af svar
Fra : 234

Dato : 08-01-07 12:49

Tak for svaret bentjuul.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 08-01-07 13:41

234 er der andet du har brug for - så kom med det. Jeg vil meget gerne hjælpe dig i det omfang mine evner rækker i Flash eller andre af Adobes produkter - du kan bare fortsætte i tråden her.

//bentjuul