/ Forside/ Interesser / Dyr / Fisk / Spørgsmål
10  Gennie 710
cichlide
Fra : Jay_nike
Vist : 512 gange
100 point
Dato : 06-01-07 19:43

Pseudotropheus saulosi, var den fisk jeg bad om inde i planteimporten, men da jeg kom hjem og fik lukket fiskene ud syntes jeg at to af dem ikke lignede de andre fuldstændig de var en anelse mere orange og havde en sort prik bag gællerne, nogle der har nogen ide om det kan være en anden art der ligner saulosi meget eller er det bare mig der er en nød.

mvh jannik

Accepteret svar
Fra : Ysseven

Modtaget 100 point
Dato : 07-01-07 00:10

Har ikke meget forstand på fisk, men fandt dette link:

http://www.cichlids.dk/arter/vis/2913/

Hunner ser mig noget røde/orange ud...

Det er måske en blanding af drenge og piger i forskellige aldre?

Kommentar
Fra : nicklas_bræmhøj

Dato : 07-01-07 03:10

Jeg er heller ikke meget fiskeinteresseret, men jeg kunne forestille mig, at ikke alle i den art er ens? Nogen er måske mere røde end andre osv. Kunne det tænkes?

Godkendelse af svar
Fra : Jay_nike

Dato : 09-01-07 13:24

Tak for svaret Ysseven.