/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
instalering af virusprogram
Fra : hj51r
Vist : 437 gange
300 point
Dato : 04-01-07 12:46

hjælp
Er der nogen der kan hjælpe mig med at installere Nortron antivirus2007,min computer vil ikke tage imod den,jeg havde nortron 2006 før men ville så prøve 07 i år .jeg har windovs xp .HÅber at der er nogen der kan hjælpe mig.
På forhånd tak

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-01-07 12:59

hvis du ikke kan installere er det fordi du endnu enten ikke har afinstalleret version 2006 - eller der stadig ligger rester tilbage

kig her og følg vejledningen hvis du stadig har 2006: http://service1.symantec.com/support/inter/tsgeninfointl.nsf/dk_docid/20050411155241924

er der blot rester tilbage skal du have renset ud i registreringsbasen:

hent denne regcleaner http://www.downloadcentral.dk/file.php?fileid=735

fjern programmet i tilføj/fjern programmer (kan du så ikke når der kun ligger rester)

gå i start - kør - skriv regedit og klik ok - find HKEY_LOCAL_MACHINE - find mappen med symantec og norton - højreklik og slet

kør regcleaneren og delete alt hvad der er safe to delete - det kan være der vil vise sig noget under not fully safe to delete - det deleter du så også - kig under alle punkter om der er noget med norton og symantec

højreklik på IE og slet cookies - filer (også alt offline indhold)

genstart din pc

gå i stifinder og find mappen med symantec og norton - højreklik og slet - genstart din pc og programmet er væk (for det meste skal der genstartes herefter også manuelt )

har du købt version 2007 allerede ??? Hvis ikke ville jeg nok anbefale dig noget andet da norton/symantec endnu har lidt at leve op til

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-01-07 17:16

hvordan går det her ??