/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Canon Pixma MP500
Fra : GaiaTrut
Vist : 1088 gange
20 point
Dato : 26-12-06 12:29

Hej!

Vi har en Canon Pixma MP500 som stadig er forholdsvis ny for os. Har næsten lige fået genopfyldt printerpatroner, men nu virker den ikke. Er der nogen som har en løsning på, hvordan man kan bruge genopfyldte printerpatroner til sådan en?

På forhånd tak!

Kommentar
Fra : FRANK_CATSLE

Dato : 26-12-06 13:51

Er det efter i har fået patronerne genfyldt?? Måske er printerhovedet indtørret, det afhjælpes ved at man tager printerhovedet ud af printeren, og man så tager en vatpind, dypper den i husholdnings-sprit og "Løsner" Farven på Brinter hovedet. Lad den stå ½ time efter du er færdig inden montering...

BTW... Angående at få genopfyldt patronerne så se lige her

http://www.nordic-ink.dk/index.php?cPath=585_26_55_81&osCsid=7dec5b531dcd3c6a13b43705dfcb795f

Kommentar
Fra : Nordic-Ink

Dato : 31-12-06 10:14

Du skal deaktivere din status overvågning efter du har genfyldt dem eller skiftet chippen over på en kopipatron,derefter vil du kunne printe uden problemer
hilsen
Michael
www.nordic-ink.dk

Kommentar
Fra : tartra00

Dato : 15-02-07 16:42

lad nu være med at genopfylde de blæktanke... det giver dårligere billdere - bruger du den til at fremkalde billeder med?
Ellers er det helt korrekt at du skal huske at flytte chippen med over... men der er ikke noget der skal nulstilles, det sker automatisk. Det sker dog at chippen ikke virker når man bytter den over - det er øv bøv. Husk rigtig chip til rigtig farve.
god fornøjelse
mvh Søren

Kommentar
Fra : Nordic-Ink

Dato : 15-02-07 16:49

Der er ikke nogen der har skrevet noget om nulstilling da det ikke kan lade sig gøre men du skal som sagt deaktivere din statusovervågning første gang du skifter til kopiaptroner og det gør du ved at holde din reset knap(fortsæt knap) trykket nede i ca 5-10 sek.
Din blækmåler vil ikke vise det korrekte blækindhold mere så hold øje med din patron så du ikke brænder printhovedet af.

hilsen
Michael
www.Nordic-Ink.dk

Annuller spørgsmålet
Fra : GaiaTrut

Dato : 15-02-07 19:44

Har fået svar på mit spørgsmål, så nu virker printeren igen