/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
hvordan sletter man sig igen
Fra : Brilleabenpuk
Vist : 261 gange
20 point
Dato : 19-12-06 16:16

hvordan sletter man sig som bruger?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-12-06 16:19

Ha ha, bordet fanger, for du kan ikke melde dig ud igen

Men du kan lade være med at abonnerer på nogle spørgsmål, så hører du ikke mere fra Kandu

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 19-12-06 17:12

Velkommen Puk....................................eller driller du en der hedder Puk.

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 19-12-06 18:23

Prøv at skrive til denne adresse service@kandu.dk

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-12-06 19:56

ind i din profil - abonnementer - fjerne flueben ved alt i højre side - klik send og du får ikke flere mails fra kandu

sæt en prik i din mailadresse (ved ikke om det virker men det burde det) (rediger profil)

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 19-12-06 20:13

Miritdk - du kan jo ikke bekræfte en ændret mail-adresse hvis den ikke eksisterer.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-12-06 20:18

det kan man faktisk nogen steder - jeg har ikke prøvet her - men ofte er en prik nok - ved ikke hvorfor

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 19-12-06 20:25

Så sætter du den måske lige før .@ eller hvad.